اپ‌رسان: چهار اپلیکیشن جالب و کاربردی برای اندروید!

امروزه در هر خانه‌ای حداقل یک یا دو اسمارت فون به چشم می‌خورد و اغلب کاربران آن‌ها اسمارت فون را به دلیل مزایایی که نسبت به تلفن‌همراه‌های معمولی داشته است خریداری کرده‌اند. اگر به محیط اطراف خود توجه کنیم، متوجه خواهیم شد که همه غرق در اسمارت فون یا تبلت خود هستند و به گشت و گذار در محیط اینترنت و یا استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف می‌پردازند. در میان این افراد، کم نیستند کسانی که به اسمارت فون یا تبلت به عنوان یک کنسول بازی نگاه می‌کنند و فقط به بازی کردن با آن می‌پردازند. در زمانی که ما زندگی می‌کنیم، روز به روز بر تعداد اپلیکیشن‌ها افزوده می‌شود و کاربران نیز با شور و ولع خاصی به دنبال آن‌ها می‌روند. حال بیاید با چهار اپلیکیشن جالب و کاربردی برای اندروید آشنا شویم. شما می‌توانید برای دانلود این اپلیکیشن‌ها از طریق اسکن QR Code وارد عمل شوید.

appresan

غرق دنیای تصاویر شوید

Instagram

شبکه‌های اجتماعی تبدیل به یک عضو خانواده‌های ما شده‌اند و روز به روز افراد بیشتری را جذب خود می‌کنند، به‌طوری که زندگی بدون آن‌ها کمی سخت و کسل کننده شده است. در میان شبکه‌های اجتماعی مختلف که اغلب آن‌ها شامل بخش‌های گوناگونی نظیر متن، فیلم و تصاویر می‌شوند، شبکه اجتماعی اینستاگرام یک گام فراتر برداشته و با کمی محدود کردن این فرآیند توانسته تا کاربران را با به اشتراک گذاری تصاویر در کنار خود جمع کند. کاربران توسط اپلیکیشن اینستاگرام می‌توانند تصاویر خود را با دوستانشان به اشتراک بگذارند و به تماشای تصاویر دوستان و صفحات مختلف بنشینند و در خصوص آن‌ها صحبت کنند. یکی از ویژگی‌های کلیدی این اپلیکیشن به بخش ویرایشی آن مربوط می‌شود، اینستاگرام، فیلتر‌ها و ابزار‌های مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد تا با کمک آن‌ها بتوانند به ویرایش تصاویر خود پرداخته و چهره زیباتری به تصاویر ببخشند. در اینستاگرام کاربران محدودیت خاصی برای ارسال تصاویر ندارند و می‌توانند به دلخواه به اشتراک گذاری تصاویر خود بپردازند.

instagram (1)

پرده سینما را به جیب خود بگذارید

mx-player

تمام ما تجربه این را داشته‌ایم که در اسمارت فون یا تبلت خود به تماشای ویدیو‌های مختلف و حتی فیلم‌های سینمایی نشسته‌ باشیم اما با هشداری مبنی بر عدم امکان اجرا مواجه شویم. اپلیکیشن پیش‌فرض دستگاه‌ها برای اجرای ویدیو‌های مختلف تنها قادر هستند تا بخشی از فرمت‌ها را شناسایی و پخش کنند و همین دلیل باعث می‌شود تا کاربران به سوی اپلیکیشن‌های دیگر مهاجرت کنند و دست به گریبان آن‌ها شوند. اپلیکیشن MX Player یک پخش کننده نام آشناست که توانایی زیادی در اجرا فرمت‌های مختلف دارد. همچنین این نرم‌افزار قادر است با کمک موتوری که بر روی آن‌قرار داده شده از بیشترین توان ممکن دستگاه استفاده کند و عملکرد بهتری نسبت به سایر اپلیکیشن‌ها داشته باشد. کاربران توسط MX Player می‌توانند در هنگام تماشای ویدیو از زیرنویس آن نیز استفاده کنند که این ویژگی در اپلیکیشن‌های پیش‌فرض پخش کننده بر روی دستگاه‌ها کمتر به چشم می‌خورد. به هر حال MX player اپلیکیشنی است که به این سادگی‌ها عقب نمی‌کشد و می‌تواند حریف هر نوع فرمتی برای اجرای ویدیو‌ها باشد.

mx player (1)

اسمارت فون‌هایمان را هم خانه تکانی کنیم

Clean-Master

همواره اگر مدتی از خرید اسمارت فون‌ و یا تبلت جدید بگذرد، میزان فضای اشغال شده بر روی حافظه داخلی دستگاه افزایش می‌یابد و باعث کاهش سرعت و کارایی آن می‌شود که خالی کردن سریع باتری را نیز در پی دارد. دلیل اشغال شدن فضای داخلی دستگاه بعد از مدتی استفاده، به اپلیکیشن‌هایی باز می‌گیردد که پیش‌تر از آن‌ها استفاده کرده‌ایم، این پلیکیشن‌ها بعد از پاک شدن نیز اطلاعاتی روی دستگاه بر جای می گذارند که با افزایش آن‌ها مقداری از فضای دستگاه اشغال می‌شود. اپلیکیشن Clean master اولین نرم‌افزاری است که قادر به شناسایی این فایل‌های اضافی‌ست و می‌تواند به بهبود عملکرد دستگاه شما کمک کند. همچنین این اپلیکیشن قادر است تا حافظه رم دستگاه را نیز تا مقدار ممکن خالی کند تا دستگاه در اجرای فرامین سرعت بیشتری داشته باشد. Clean master با پاک کردن اطلاعات اضافی به عملکرد و سرعت دستگاه شما کمک می‌کند و همچنین باعث می‌شود تا دستگاه باتری کمتری را مصرف کند. بهتر است هر دستگاهی به این اپلیکیشن مجهز باشد تا با کاهش عملکرد و سرعت مواجه نشود.

clean master (1)

جنگ، جنگ تا پیروزی

Clash-of-Clans

از همان اوایل، بازی‌های جنگی همیشه مورد توجه کاربران زیادی به‌خصوص آقایان بوده‌اند اما بازی‌‌های آنلاین سن زیادی ندارند و چند سالی از تولد آن‌ها نمی‌گذرد. Clash of Clans یک بازی جنگی و آنلاین است که در مدتی کوتاه توانسته دل خیلی‌ها را به دست آورد. این بازی استراتژیکی که گرافیکی معمولی دارد کاربر را تبدیل به یک ارتش می‌کند که هر لحظه می‌بایست آماده دفاع در مقابل حملاتی باشد که از سوی سایر کاربران انجام می‌شود. خود بازی Clash of Clans بر روی دستگاه (اسمارت فون یا تبلت) نصب می‌شود و انجام بازی و ارتباط با سایر بازیکنان از طریق اینترنت مهیا می‌شود. مسئله میزان مصرف اینترنت نیز در این بازی نگران کننده نیست و در هنگام بازی حجم بسیار کمی از اینترنت شما کاسته خواهد شد که در کل دیده نمی‌شود. در طول بازی نیز اگر قصد داشتن الماس اضافی نداشته باشید، Clash of Clans هیچ هزینه‌ای برای شما در بر نخواهد داشت اما در صورت نیاز به الماس، می‌بایست مبلغی را واریز نمایید تا به الماس‌هایتان برسید.

Clash of Clans (1)

15 در مورد “اپ‌رسان: چهار اپلیکیشن جالب و کاربردی برای اندروید!”

  1. عاشقتم اینستاگراماینستاگراماینستاگراماینستاگراماینستاگراماینستاگراماینستاگراماینستاگراماینستاگراماینستاگراماینستاگراماینستاگراماینستاگراماینستاگراماینستاگراماینستاگراماینستاگراماینستاگراماینستاگراماینستاگراماینستاگراماینستاگراماینستاگراماینستاگراماینستاگراماینستاگراماینستاگراماینستاگراماینستاگراماینستاگراماینستاگراماینستاگراماینستاگراماینستاگراماینستاگراماینستاگرام

  2. Shareit را از قلم انداختین این برنامه اتقال فایل خصوصا برای افرادی که از دوسیستم عامل iosواندروید بهره میبرند فوق العاده مفیده و کار بلوتوث را بوسیله وای فای انحام میده

  3. اصلا یه اپلیکیشن هاییرو معرفی کردید که تو عمرم اصلا نه اسمشو شنیده بودم و نه دیده بودم.خیلی ممنون بابت تلاش هایتان

  4. یه نرم افزار جالب مثل لینک تو اس د معرفی کنین اینا چین ؟ 😀
    بچه که نیسیم میدونیم اینارو همه میدونن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH