لومیا 930 و لومیا 830 با رنگ طلایی معرفی شدند!

امروز تصاویری منتشر شد که حاکی از معرفی نسخه طلایی از یکی از اسمارت فون‌های مایکروسافت بود که ساعت بعد خود شرکت دست به کار شد و نسخه طلایی لومیا 930 و لومیا 830 را معرفی نمود.

Lumia-930-Gold-(1)

امروزه اغلب شرکت‌ها اسمارت فون‌های پرچم‌دار خود را با نسخه طلایی نیز روانه بازار می‌کنند که مایکروسافت (نوکیا) در این زمینه عقب مانده بود و امروز توانست خود را به رقیبانش برساند و نسخه طلایی لومیا 830 و لومیا 930 به‌صورت رسمی معرفی شدند. البته انتظار بدنه کاملا طلایی را نداشته باشید زیرا تنها بدنه فلزی اطراف دستگاه طلایی شده‌اند و قاب پشتی همچنان در رنگ دیگری است. البته مایکروسافت برای برقراری توازن در بین رنگ‌ها این نسخه را تنها با قاب پشتی سفید و سیاه معرفی کرده و روانه بازار خواهد کرد، پس شاهد قابی سبز رنگ و حاشیه طلایی نخواهیم بود.

Lumia-930-Gold

این محصولات که از لحاظ مشخصات عین نسخه معمولی هستند در اروپا، آسیا و آفریقا روانه بازار خواهند شد. نکته قابل توجه بر روی این نسخه نیز وجود لوگوی نوکیا بر پشت آن است که وفاداری مایکروسافت را ثابت می‌کند.

Lumia-830-Gold

هر دو گوشی از نسخه 8.1 سیستم عامل ویندوزفون استفاده می‌کنند و از یک صفحه نمایش 5 اینچی بهره می‌برند (وضوح تصویر لومیا 830 اچ‌دی و وضوح تصویر لومیا 930 فول اچ‌دی است). نظر شما در خصوص نسخه طلایی این دو اسمارت فون چیست؟

19 در مورد “لومیا 930 و لومیا 830 با رنگ طلایی معرفی شدند!”

  1. آی تی رسان جان اگه یه بررسی ازش داشته باشی بد نیس ها همش داری از سامسونگ و این آشغال های تو بازار بررسی میزاری

  2. مشخصات لومیا 930 که بهتره امیدوارم ویندوزفون هرچی زودتر بین مردم جا بیوفته / از وفاداری مایکروسافت هم ممنون

  3. 930 گوشی خیلی خوبی هست مخصوصا تو زمینه دوربین میشه گفت کاملترین گوشی هست که تا حالا با برند نوکیا معرفی شده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH