بستنی حصیری همچنان می‌تازد!

همان‌طور که مطلع هستید بستی حصیری این روزها سریع‌ترین رشد را در میان سایر نسخه‌های اندروید دارا می‌باشد و احتمالا خبر این رشد سریع بستی حصیری را قبلا در آی‌تی‌رسان خوانده‌اید. حال اخبار جدیدی از گوشی‌های جدیدی که قرار است آپدیت نسخه 4 را دریافت کنند منتشر شده است.

کمپانی تایوانی HTC ارایه آپدیت نسخه 4.0.4 را برای گوشی ONE X شروع کرده است. این آپدیت که با حجم 148 مگابایت و فعلا در آلمان عرضه شده است، شامل بهبودهای زیادی برای گوشی One X می‌باشد و همچنین رابط گرافیکی معروف Sense را نیز به نسخه 4.1 به روز رسانی می‌کند.

موتورولا نیز که اکنون تحت تملک گوگل است، ارایه آپدیت نسخه 4.0 را برای سوپر‌فون خود یعنی RAZR XT910 شروع کرده است. این آپدیت نیز حدودا 153 مگابایت حجم دارد.

شعبه سونی موبایل هند نیز اعلام کرده است که ارایه آپدیت نسخه 4.0.4 برای گوشی محبوب Xperia P را تا حداکثر 25 آگوست (مطابق با 4 شهریور) شروع خواهد کرد. شایان ذکر است یکی از دلایل رشد سریع اندروید 4 ارائه آپدیت برای گوشی‌های اکسپریای 2011 از طرف سونی موبایل بود. همچنین با توجه به اینکه Xperia Ion به جای نسخه 2.3 از ابتدا همراه با نسخه 4.0 اندروید عرضه می‌شود و همچنین عرضه Acro S همراه با اندروید 4 مسلما باز هم در ماه‌های آینده شاهد افزایش سهم این نسخه در بازار اندروید خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH