کانون نخبگان طلایی ایران (گلدکیدز) با همکاری LG شروع به کار کرد!

روز گذشته شرکت ال‌جی با همراهی گلدیران و موسسه مهر آفرین مراسم موسوم به گلد کیدز یا کودکان طلایی را در پردیس سینمایی ملت برگزار کرد.

0012

کانون نخبگان طلایی ایران یا همان گلد کیدز، پروژه‌ای است که با هدف شناسایی و پرورش استعدادهای درخشان کودکان ایرانی، با مشارکت موسسه مهر آفرین، شرکت گلدیران و ال‌جی کلید خورده است و هم اکنون به مرحله‌ای رسیده که به عنوان حرکتی ملی و بزرگ رونمایی شود.

این مراسم که با حضور چند تن از مسئولان کمپانی ال‌جی، قائم مقام سفارت کره در تهران و مسئولان شرکت گلدیران برگزار شده بود، با سخنرانی این افراد ادامه یافت.

در ابتدای مراسم آقای کریس جانگ، مدیر عامل ال‌جی الکترونیکس در ایران به روی سن رفته و در مورد این پروژه سخنانی را بیان کرد. وی در سخنانش اشاره داشت که ال‌جی به طور فعال برای حل مشکلات اجتماعی مشارکت می‌کند. برای نمونه از سال 2009 این کمپانی با مشارکت برنامه جهانی غذای سازمان ملل و موسسه بین المللی واکسن برنامه‌هایی را در کشورهای در حال توسعه شروع کرده است. همچنین از سال 2012 نیز در قالب برنامه LGHOPE SCREEN تلاش می‌کند تا میزان آگاهی‌های عمومی در مورد مشکلات جهانی نظیر فقر و محافظت از محیط زیست را افزایش دهد.

chong

همچنین وی سخنانی در مورد طرح گلد کیدز و فعالیت‌های این شرکت جهت این طرح را بیان کرد.

سپس حسین تنهایی، قائم مقام مدیرعامل شرکت گلدیران، در سخنرانی خود اذعان داشت که این شرکت از 5 سال پیش تصمیم گرفت با حمایت ال‌جی؛ منشور CSR یا مسئولیت‌های اجتماعی شرکت خود را تدوین کند. وی افزود ما در این منشور فعالیت‌های اجتماعی و عام المنفعه ای را برای ارتقای وضعیت فرهنگی و اجتماعی کشور پیش بینی کردیم که شامل حوزه‌های مختلفی می‌شد، در یکی از این مباحث پروژه‌ای را تعریف کردیم تحت عنوان گلدکیدز که به استعدادیابی کودکان ایرانی و پرورش استعدادهای خلاق اختصاص داشت.

tanhaee

در ادامه فاطمه دانشور، مدیر عامل موسسه خیریه مهر آفرین به روی سن رفته و در مورد این کانون سخنانی را بیان داشت. وی در مورد شکل گیری کانون نخبگان توضیحاتی را ایراد کرده و سپس از آشنایی موسسه با شرکت گلدیران و ال‌جی گفته و از طرح گلد کیدز حمایت کردند.

mehr

در ادامه این مراسم، با پخش چند کلیپ عمده فعالیت‌های این کانون نمایش داده شد و سپس سایت Goldkids.ir نیز برای حاضرین رونمایی و تشریح شد.

faaliat faaliat2 site

اما ال‌جی و موسسه مهر آفرین نیز در پایان مراسم از برترین و طلایی ترین کودکان در حوزه‌های مختلف تقدیر کرده و مراسم جالبی را برای آن‌ها تدارک دیدند.

لازم به ذکر است که در این کانون تا به امروز حدود 600 کودک تهرانی مورد آزمون‌های تخصصی هوش، استعدادیابی و سنجش شخصیت قرار گرفته اند و از میان آن‌ها 50 کودک برتر دست‌چین شده و وارد فرآیند آموزشی 4 سالهای شده‌اند که قرار است با پرورش استعدادهای خلاق این کودکان، از آنان نخبگانی کارآمد و موفق بسازد.

001 end

10 در مورد “کانون نخبگان طلایی ایران (گلدکیدز) با همکاری LG شروع به کار کرد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH