ال‌جی دومین گوشی خمیده خود را با مشخصاتی فوق‌العاده معرفی کرد

lg-g-flex2

 

ال‌جی را می‌توان نخستین کمپانی دانست که یک گجت دوست‌داشتنی و پر سر و صدا را در نمایشگاه CES امسال و لحظاتی پیش به صورت رسمی معرفی کرد. نسخه دوم از گوشی ال‌جی جی فلکس یک نمونه کامل شده از مدل قبلی است که همچون برادر بزرگ‌ترش خمیده بوده و ظاهری دوست داشتنی و خاص دارد.

ال‌جی جی فلکس 2 از یک نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ‌دی بهره می‌گیرد و نسبت به قبل 0.5 اینچ کوچک‌تر شده اما وضوح تصویرش دو برابر شده است. یکی از نکات بسیار جالب و دوست داشتنی درباره جی فلکس 2 را بایستی تجهیز آن به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 810 دانست که نخستین گوشی تلفنی خواهد بود که به صورت رسمی از این غول سخت‌افزاری به همراه 3 یا 2 گیگابایت رم (به دلخواه کاربر) استفاده می‌کند.

میزان خمیدگی جی فلکس 2 نسبت به نسخه قبلی بیشتر شده است و از محدوده انحنای 400 میلی‌متر تا 700 میلی‌متر در شعاع افزایش یافته است. سطح پشتی گوشی نیز همچنان قابلیت خود ترمیمی دارد با این تفاوت که سرعتش بسیار بهبود یافته و از زمان 3 دقیقه تنها به 10 ثانیه در دمای اتاق رسیده است.

از دیگر موارد گفتنی درباره این خمیده ال‌جی بایستی به نمایشگر با فناوری P-OLED آن اشاره کرد که توسط یک شیشه ساخته ال‌جی محافظت می‌شود که به گفته خود کمپانی تا 20 درصد نسبت به گوریلا گلس 3 مقاوم‌تر است.

جی فلکس 2 در دو نسخه 16 و 32 گیگابایتی به همراه توانایی پشتیبانی از کارت حافظه جانبی و اندروید 5 عرضه خواهد شد. نخستین کشوری هم که این محصول خمیده ال‌جی را به خود می‌بیند، کره جنوبی در اواخر ماه جاری میلادی است و پس از آن کم کم وارد سایر نقاط جهان نیز خواهد شد.

29 در مورد “ال‌جی دومین گوشی خمیده خود را با مشخصاتی فوق‌العاده معرفی کرد”

  1. بندە ال جی g3 با رم ٣گیگشو دارم ، واقعا بینظیر است و جی فلکس تازە را هر وقت بازار بیاد میگیرم ، چون از همە چیز ان راضی هستم …

  2. از لحاظ سخت افزار پیشتاز
    از لحاظ طراحی بی نقص
    از لحاظ نوآوری بی همتا،
    .
    .
    .
    .
    فقط و فقط جی فلکس 2!

  3. عجب قولیه! پردازنده اسنپدراگون 810 با سی پی یو 8 هسته ای و 64 بیتی و گرافیک آدرنو 430 یعنی قویترین و سریعترین سخت افزار موبایل دنیا !قاب خود ترمیمش تو 10 ثانیه خشهای ریز رو بازسازی میکنه . محافظ صفحه نمایش 20 درصد از گوریلا گلس مقاوم تره .فوکوس لیزری هم داره .معلومه که من هم این گوشی رو میخوام ولی با این ویژگیها احتمالا باید قیمتش هم بالا باشه دیگه!

  4. این یکی ارزش خرید رو داره. نسل یکشم الان خیلی ارزون شده.
    این نوع از خمیدگی هم از سبک خمیدگی گوشی گلکسی کرو سامسونگ بهتره چون هارمونی خوبی بین گوش و دهان ایجاد می کنه

    1. من یه بار با G flex کار کردم.اصلا اینجوری نیست وقتی گوشی رو تو دست میگیری و به صفحه نگاه میکنی اصلا نمیفهمی که صفحه خمیده است.

  5. جددی مدل قبلیش خود ترمیم بود ؟! از هرکی پرسیدم جواب درستی نداد !!!
    خیلی خوبه اگر خود ترمیم هست چرا روی پرچمدارش که g4 هست استفاده نکرده همین تکنولوژی رو !

  6. یه گوشه خیلی خیلی خاص.
    هم طراحی و هم قابلیتهایی که تو بقیه اسمارت فونا وجود نداره
    سخت افزارم در حد عالی
    خداکنه میاد ایران قیمتش مناسب باشه در اون صورت واقعا هیچ اشکالی نمیشه بهش گرفت ….شاید فقط سنگینی رابط کاربری که اونم به خاطر امکانات بینظیرشه…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH