ایسوس ناز‌ک‌ترین تبلت ویندوزی را معرفی کرد!

امروز نمایشگاه CES 2015 در شهر لاس وگاس شروع به کار کرد و کنفرانس‌های زیادی نیز در همین ابتدای کار برگزار شد که ما نیز در آی‌تی‌رسان کنفرانس مربوط به ال‌جی و ایسوس را پوشش دادیم.

ASUS_Transformer_Book_T300_Chi_back

ایسوس در کنفرانس اختصاصی خود اولین محصولی که معرفی کرد یک لپ‌تاپ هیبریدی بود که قابلیت تبدیل به تبلت را نیز داشت. این محصول در سه مدل T90، T100 و T300 روانه بازار خواهد شد که تفاوت آن‌ها در پردازنده و صفحه نمایش آن‌هاست.

DSC02428

T300 که پرچم‌دار آن‌هاست دارای صفحه نمایش 12.5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی است که از دیدگاه ایسوس رقیبی پیروز بر مک بوک ایر محسوب می‌شود. این تبلت و لپ‌تاپ همچنین نازک‌ترین تبلت ویندوزی است که از نسخه 8.1 ویندوز استفاده می‌کند. امکان اتصال USB 3.0 نیز در هر سه نوع تبلت وجود دارد.

DSC02430.0

این تبلت یک صفحه کلید مجزا (قابل اتصال) فول سایز دارد که آن نیز به زیبایی هرچه تمام طراحی شده است. قیمتی که برای این محصول توسط ایسوس در نظر گرفته شده است به ترتیب 299، 699 و 799 دلار است.

از دیدگاه بررسی کننده این محصول، کیبورد محصول بسیار نازک و سبک است اما دستگاه کمی سنگین بنظر می‌رسد. این تبلت می‌تواند یک محصول خوب برای کار و سرگرمی باشد.

4 در مورد “ایسوس ناز‌ک‌ترین تبلت ویندوزی را معرفی کرد!”

  1. ایسوس همیشه نوآوری خاصی داشته.یه بار با پدفون یه بار با تبلت های هیبردی و…
    راستی دیگه از پدفون های جدید خبری نیست؟ماجرا ازچه قراره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH