لنوو ساعت‌ هوشمند خود را با نمایشگر خمیده و عمر باتری 7 روزه معرفی کرد!

VIBE-Band-VB10-lead

مدتی پیش گفتیم که سونی در حال کار بر روی یک ساعت‌هوشمند با فناوری جوهر الکترونیکی است که مصرف بهینه باتری را به همراه دارد؛ اما حالا کمپانی لنوو پیش‌دستی کرده و مچ‌بند ورزشی خود را با نمایشگری خمیده و با بهره از جوهر الکترونیکی در نمایشگاه CES 2015 معرفی کرد که می‌تواند تا 7 روز را بدون نیاز به شارژ مجدد دوام بیاورد. اما جدا از عمر باتری هیجان‌انگیز این مچ‌بند، کیفیت ساخت و طراحی آن بسیار خوب و چشم‌نواز است به طوری که واقعا از یک کمپانی چینی این سطح از سلیقه در طراحی را انتظار نداشتیم! بدنه این ساعت، تمام فلزی و بسیار لوکس است که تنها 30 گرم وزن دارد و پس از مدتی کاملا یادتان می‌رود آن را پوشیده‌اید! این ساعت در رنگ‌های سیاه، سفید و طلایی معرفی شده است.

علاوه بر قابلیت نمایش زمان، این مچ‌بند می‌تواند تعداد قدم‌های شما را بشمارد و میزان کالری سوزانده شده را اعلام کند و حتی می‌تواند کیفیت خواب شما را ارزیابی نماید! همچنین Vibe Band VB10 می‌تواند اطلاعاتی نظیر آخرین اعلانات، پیام‌های رسیده و تماس‌ها را از تلفن هوشمندتان دریافت و نمایش دهد که راه ارتباطی آن با تلفن هم از طریق بلوتوث است. ضدآب بودن نیز دیگر ویژگی Vibe Band است.

خبر خوب دیگر اینکه خبری از قیمت نجومی نیست و این مچ‌بند با تمام امکانات ذکر شده و کیفیت ساخت بسیار بالا، فقط 89 دلار قیمت دارد که از ماه آوریل وارد بازارها خواهد شد.

8 در مورد “لنوو ساعت‌ هوشمند خود را با نمایشگر خمیده و عمر باتری 7 روزه معرفی کرد!”

  1. مهدی مس کوب ساروی

    دقیقا نقطه ضعف اسمارت واچ های موجود رو به عنوان یک برگ برنده رو کرد. باتری قوی

  2. رقابت که شروع بشه مصرف کننده ها خیلی منتفع می شوند، این یکی نتنها قیمت خوبی داره بلکه خیلی زیبا طراحی شده. فکر کنم رقیب خوبی برای مایکروسافت بند و بقیه ساعت های هوشمند باشه.
    فقط نگفتید سیستم عاملش چیه ولی اونجور که از عکس ها مشخصه احتمالاً سیستم عامل خاصی نداره و از فیرم ویر اختصاصی بهره میبره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH