نسخه اندرویدی سرفیس پرو 3 توسط Jide معرفی شد!

اگر سرفیس پرو 3 را دوست دارید اما چندان تمایلی به تبلت ویندوزی در شما نست، بهتر است با رمیکس آشنا شوید. Remix محصولی از کمپانی Jide است که در سال 2014 توسط کارمندان گوگل تاسیس شد.

Jide-Remix---official-images-(4)

به گفته کمپانی تولید کننده، رمیکس اولین اولترا تبلت جهان است و از سیستم عامل اختصاصی خود یعنی Remix OS بهره می‌برد. این سیتسم عامل ترکیبی از اندروید 4.4 (کیت‌کت) است که ویژگی‌هایی نیز از ویندوز 8 به ارث برده است. ویژگی‌ای نظیر تسک‌بار.

Jide-Remix---official-images

از مشخصات سخت افزار این محصول می‌توان به صفحه نمایش 11.6 اینچی با وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل و پردازنده Tegra 4 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز اشاره کرد. 2 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز وظیفه ذخیره سازی اطلاعات این محصول را بر عهده دارند و دو دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت و جلوی دستگاه جای گرفته‌اند. یک باتری 8100 میلی آمپر ساعتی نیز وظیفه تامین نیروی این تبلت را انجام می‌دهد.

Jide-Remix---official-images-(3)

شکل ظاهری این محصول شباهت زیادی به سرفیس پرو 3 دارد و همانند آن از یک پایه نگهدارنده و یک کیبورد مجزا بهره می‌برد که توسط آهنربا به دستگاه متصل می‌شوند.

Jide-Remix---official-images-(2)

در حال حاضر این محصول روانه بازار نشده است اما قیمتی که کمپانی تولید کننده در نظر گرفته 449 دلار است. پس با وجود این قیمت، رمیکس بزرگ‌ترین مشکل سرفیس پرو 3 را حل کرده است؛ زیرا که قیمتی به مراتب پایین‌تر از آن دارد.

12 در مورد “نسخه اندرویدی سرفیس پرو 3 توسط Jide معرفی شد!”

  1. من خودم transformerpad ایسوس دارم
    ترکیب pc و اندروید شاید ظاهرا وصله ی ناجوری باشه ولی در عمل کارایی زیادی داره

  2. تا اونجایی که من میدونم اندروید فقط به خاطر نصب روی سخت افزار ضعیف و ارزون بودن گوشی هاش این قدر معروف شده

  3. به نظر من که همچین تبلتی فقط با ویندوز میتونه کارایی بالایی داشته باشه اندروید براش خوب نیست…

  4. اندروید: نه امکانات و تواناییش در حد یک سیستم عامل دسکتاپه مثل ویندوز و مک. نه امنیت و پایداریش در حد یک سیستم عامل موبایله مثل ios و ویندوز فون. اندروید فقط نون کمیت را می خوره

    1. دقیقا به همین دلیله که اندرویدو ساختن. قیمت کم و دسترسی زیاد. هیچ کس نمیخواد با ویندوز یا سیسستم عامل های دیگه مقایسش کنه هر کی بکنه هیچی در مورد سیستم عامل نمیدونه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH