بزودی شاهد محصولاتی ویندوزفونی از سوی سامسونگ خواهیم بود!

باید قبول کنیم که سیستم عامل ویندوز فون بهجز در نوکیا (مایکروسافت) در دل سایر کمپانی‌ها چندان جای ندارد و اغلب به سوی سیستم عامل اندروید کشیده شده‌اند. کمپانی سامسونگ نیز سال گذشته یک محصول ویندوزفونی را روانه بازار کرد که چندان هم مورد توجه قرار نگرفت.

samsung-windowsphone

اما اکنون خبرگزاری کشور کره گزارشی را منتشر کرده است که سامسونگ در حال کار بر روی ساخت اسمارت فون‌های ویندوزفونی است.

البته دلیل و سد اصلی در این راه مشکلات حقوقی بین کمپانی سامسونگ و مایکروسافت است که اگر این مشکلات حل شوند راه برای ساخت محصولات ویندوزفونی از سوی سامسونگ باز خواهد شد.

البته مشکل دیگری نیز وجود دارد که آن تعهد و وفاداری محصولات معرفی شده سامسونگ به سیستم عامل اندروید است و معلوم نیست که این کمپانی گوشی‌های فعلی خود را با سیستم عامل ویندوزفون (در یک نسخه جدا) معرفی خواهد کرد یا محصول جدیدی را معرفی خواهد نمود.

احتمال می‌رود که محصول جدید سامسونگ با ویندوز 8.1 معرفی شود. با این اوصاف آیا اگر سامسونگ محصولی ویندوزفونی معرفی کند از سیستم عامل اندروید به سوی ویندوزفون مهاجرت خواهید کرد؟

33 در مورد “بزودی شاهد محصولاتی ویندوزفونی از سوی سامسونگ خواهیم بود!”

  1. ویندوز موبایل 10اگه مشکل کمبود برنامه نسبت به بقیه سیستم عامل ها رو حل کنه به نظرم تا تعداد برند های گوشی های ویندوزی بیشتر خواهد شد.

    1. اگه منظورتون حسگر اثر انگشت باشه اول از همه ایفون از شرکت موتورولا کپی کرد چون موتورولا اول از همه حسگر اثر انگشت داشت و اگر کپی از سونی منظورتون ضد اب بودنه که اگه نگاه کنید میفهمید که خود سونی از شرکت CAT که نظامی است کپی کرده و در مورد نوکیا باید بگم این شرکت مرده و از دور رقابت خارج شده است پس اسمش کپی نمیشه خود مایکروسافت هم 18000 نفر ار کارکنان بخش موبایل را اخراج کرده پس فک نکنم اینا کپی کاری باشه به نوعی کمک به مایکرو سافته

  2. ابراهیم تقی زاده

    به نظرم بره همون گوشیا اندرویدی پلاستیکیشو بزنه بهتره اخه تا کی کپی کاری العان هم داره از نوکیا تقلید می کنه

    1. چی کپی کرده ؟؟؟؟ شما اولا تعصب نداشته باشید دوم این که سامسونگ تونسته گوشی پلاستیکی بسازه که هم انتن دهیش از رقبای فلزیش بیشتره هم خم نمیشه و هم سبک تره و حتی زد اب هستش از نوکیا هم کپی برداری نمیکنه نوکیا حداقل تا دیگه مرد ….

    2. دوست عزیز استفاده از سیستم عاملای دیگه که کپی حساب نمیشه که…
      اگه اینجوریه پس گوشی های اندروید همشون کپی از همدیگن…
      یا ام8 ویندفون اچ تی سی هم کپیه…

      اینا کپی نیست نیست نیست…

    1. گوشی های اندروید سامسونگ همیشه یکی از بهترین ها بوده مثلا گلکسی اس 5 به عنوان بهترین گوشی سال از دیدگاه فون ارنا شده است

  3. سامسونگ به همه چى روى اورده
    میترسم یهو به سیگار و مشروبات الکلى روى بیاره بچه مون معتاد شه
    احتمال خیلی زیاد مایکروسافت قبول نمی کنه ، مایکروسافت به اندازه کل Xbox و bing از سامسونگ پول بدست می یاره ، نمی یاد برای چند تا موبایل ارزون قیمت این همه چیز رو از دست بده اونم زمانی که سامسونگ داخل اندرویید به مشکل خورده ، دادن موبایل های ویندوز فونی بیشتر به نفع خود سامسونگه تا مایکروسافت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH