جوانان ایرانی به‌گوش باشید، به‌زودی سایت رسمی همسریابی رونمایی می‌شود!

شیوه زندگی امروز ما با 15 سال پیش متفاوت است و روش‌های نوینی در یافتن زوج زندگی وجود دارد که یکی از آن‌ها، ارتباط از طریق شبکه‌های مجازی است. اما در این بین مزایا و معایبی هم وجود دارد.

البته در این مقاله تصمیم به بررسی روش‌های آشنایی جوانان با یک‌دیگر را نداریم. زیراکه به‌زودی وزارت ورزش و جوانان جدیدترین شیوه را برای آشنایی افراد رونمایی می‌‌کند.

wedding-ring-hand-women

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش امروز در نشست آموزشی مشورتی ازدواج و سلامت جوانان که در مرکز بهداشت جنوب تهران برگزار شد به این نکته اشاره کرد که اکنون حدود 300 وب‌سایت همسریابی در کشور فعالیت غیرقانونی دارند که می‌تواند اثرات زیان‌باری داشته باشد و در این خصوص با همکاری موسسه تبیان به‌زودی سایت رسمی همسریابی رونمایی خواهد شد و جوانان این سرزمین می‌توانند از آن استفاده کنند.

به احتمال زیاد این وب‌سایت بخش‌های آموزشی و مشاوره‌ای نیز خواهد داشت که کاربران با کمک آن‌ها بتوانند بهترین مسیر زندگی را برگزینند.

فعلا نام و یا آدرس سایت مذکور اعلام نشده است اما براساس گفته معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش این وب‌سایت ماه آینده رونمایی خواهد شد. حال با این اوصاف از دیدگاه شما کاربران عزیز آیا جامعه ما به چنین وب‌سایتی نیاز دارد؟ زیرا که برخی دانشگاه‌ها نیز در حال حاضر چنین اقدامی را انجام می‌دهند!

31 در مورد “جوانان ایرانی به‌گوش باشید، به‌زودی سایت رسمی همسریابی رونمایی می‌شود!”

  1. به هیچ دردی نخواهد خورد. مگر اینکه اینترنتی ازدواج کنن و اینترنتی زندگی.
    الان مشکل من جوون پیدا کردن همسر نیست، مشکل من نداشتن شغل مناسبه! همین و بس.
    کلا برای جوونا هیچ برنامه خاصی تو کشور ما در نظر گرفته نشده. افق کاملا تاریکه.

  2. به جای اینکه موانع ازداوج مثل تحصیلات آبکی و اشتغال و مسکن جوونا رو حل کنن در اقدامی فوق تصور سایت همسریابی مجاز!!!!!!!!!
    به قول دوستی مسئولی در آمریکا دوره ش تموم میشه میره توی پژوهشگاه ها تا تجربه در اختیار جوونا بزاره و نسل جوون پخته بشن و کارهای آینده رو درست کنن ، حالا تو ایران مسئولین تشنه ی خدمت به خلق خدا هستن و در راه رضای خدا چنگ زدن به ریسمان کارها و سختی ها و فکر های تپل می کنن برای آینده جوونا!!!!

  3. salar.mohammadalizadeh

    من 15 سالمه.این کارا چیه یعنی منم برم یه شرایط بنویسم.سکه نمیدم.هیچی نمیدم.کوفت نمیدم بعد 65 نفر بهم پیشنهاد ازدواج بدن.منظورم پیرزنای ترشیده بالای 75 سال.یعنی برم خودمو بکشم بهتره!!!!

  4. با مردم ایران نمیشه هیچطور ساخت …میرن تو سایتهای دیگه با دختران چت میکنن ولی اگه حکومت گفت بیاین این روش بهتره .برعکسش عمل میکنن ….به هرحال فقط ایرادگیرن…پس بهتره بحال خودشون باشن تا به کسی هم توهین نکنن …..

  5. مشکل ازدواج به اشتغال مربوطه بیشتر به نظر من بعد هم به پسند جوونا این سایت برای پیدا کردن همسر دل پسند خوبه ولی مشکل اشتغال رو حل نمیکنه

  6. سلام به همگی
    این کار خیلی مسخره و بیهوده هست به دلایل زیر:
    1- تا مشکلی مالی جوانان مخصوصا پسران حل نشده باشه اصلا نباید ازدواج کنن در حالیکه اینجا اکثرا جونای بیکار و الاف ثبت نام خواهند کرد و بعدا مفسده های بیشماری هم خواهد داشت و اگر هم با کسی ازدواج کنن واقعا عاقبتش دیدنی خواهد شد(کاملا واضح و مبرهن)
    2-اکثرا جونایی که تو این سایت ها ثبت نام می کنند خودشون رو خوب نشناختن و یا اصلا مشکلات عدیده ای دارن که میخوان و یا فکر میکنن با ازدواج حل میشه در حالیکه بدتر میشه
    3- خیابان بهتره چون لااقل عکس العمل طرف مقابل رو میبینی .. خودش رو میبینی.. طرز لباس پوشیدن و طرز رفتار طرف رو و خیلی چیزای دیگه ولی اینجا هیچی معلوم نیست … هیچی// و ممکنه طرفین تا حتی 100 درصد خودشون رو سانسور کنن
    4- افراد از شهرهای مختلف با هم آشنا میشن و این هم باز مشکلاتی به همراه خواهد داشت مثلا یه نفر الاف و بیکار میتونه خودشو جای یه تاجر جا بزنه/// از این سایتا نداریم این همه خلاف هست این سایت ها بیاد قراره چیییییییییی بشه
    5- ادم تا آخر عمر مجرد بمونه از طریق این سایت ها ازدواج نکنه خیلی بهتره

    بنده دانشجوی ارشد روانشناسی اجتماعی هستم خواهششششششششش میکنم نظر منو پخش کنید بدون سانسور لطفااا

  7. مملکت که بی در و پیکر باشه بهتر از این نمی شه.انشاءالله خدا برسونه صاحب کار رو.ما اگه یه بزرگ و اقا بالاسر داشته باشیم که کسی جرات نمی کنه به ما بی ادبی کنه . مردم اخه ما کی می خواهیم بفهمیم باید یه شیخ و یه بزرگ و یه ریش سفید داشته باشیم. این همه حرج و مرج،این همه بی ثباتی ، این همه خیانت و این همه ظلم ستم تا کی.اگر همه بخواهیم و تصمیم جدی بگیریم همه ناراحتی ها تموم میشه. یه مشت ابله اومدن تو دنیا همه کشور ها رو میگم ، دارند برای ما تصمیم میگیرند و ما بزرگ اصلی رو بی خیالش شدیم و این همه اندوه سراسر زندگیمونو فرا گرفته.

  8. متاسفانه کار بسیار زشت و بدیه..اینکار رسمی کردن و دادن اعتبار به اون ۳۰۰ تا سایت دیگه هستش..که متاسفانه همگی در زمینه صیغه و ازدواج موقت و کارهای دیگه هستن..

    این کار توهین بدی به خانم ها و بانوان عزیز ایرانی هستش متاسفانه… چرا؟ اینجوری از بانوان به عنوان یه کالا و ابزار استفاده میکنن..مثلا میریم چنتا عکس و پروفایل رو با هم دیگه مقایسه میکنیم و هرکدوم بهتر بود رو انتخاب میکنیم و ارتباط برقرار میکنیم ..
    به نظرتون این شیوه مثه خرید کالا از اینترنت نیست؟؟؟
    چه تضمینی برای کسایی که ثبت نام میکنن وجود داره که از اطلاعاتی که در اختیار افراد میگذارند سواستفاده نشه..
    متاسفانه این کار عوارض و عواقب بی نهایت زیان باری برای مردم و به خصوص بانوان داره.
    مسوولین لطف کنن کار واسه جوونا ایجاد کنند .مردم خودشون راه و رسم ازدواج رو بلدند.

  9. یه فکری واسه اشتغال جوونا بکنید بعد بیاید از این مسخره بازیا درست کنید و جوونارو سرگرم کنید

  10. سلام اگر مثبت به قضیه نگاه کنیم و طرفین صداقت داشته باشند و همراه با مشاوره باشه تو دنیای شلوغ امروزی به نظر کار خوبی میاد……

    ولی تو دنیای امروز مخصوصا کشور ما که هر که برا خودش عقیده ای داره و خانواده ها دخالت میکنند اگر طرفین عاشق عاشق عاشق نباشد مشکل میبینم که کسی آمارو ازدواج بالا بره و طلاق پایین بیاد

    ولی امیدوارم این اتفاق بیفته ….

  11. من کاملا موافقم،ما که نمیتونیم بیفتیم تو خیابون دنبال دختر مردم بینم مناسب ازدواج هست یا نیست، تو سایت مشخصات رو میزنن و راحت میتونیم انتخاب کنیم، از مسئولین کمال تشکر را دارم

  12. این چیزهایی که مهم نیست ء
    مهم این که مسئولان خودشون برای ما تصمیم بگیرن.
    ببین دیگه کارمون به کجا رسیده که بر اساس تصمیم های مسئولین باید ادامه بدیم ……………….

  13. بچه هایی تو سن ازدواجن هیچ خدشونو به زحمت نندازن برا ازدواج دیگه بهترین راه حل براشون مشخص شد دیگه . . .
    قشنگ برین تو سایت هر کدوم بهتر بود برای زندگی انتخاب کنید
    واقعا که خیلی جالبه
    ( زیادم هیجان زده نشیداااااااااااااااا )

  14. هدف از این کار ، مقابله با سایت های غیر قانونی و ایناست ولی در کل فک نکنم موثر باشه خیلی ، چون اکثر افرادی که میرن تو این سایتا قصد همسر پیدا کردن ندارن و دنبال چیزای دیگه ان

  15. آخه نکه الان تمامه کاربرا دارن از هویته واقعیشون استفاده میکنن یه سال با یکی میجتی به اصطلاح 22 ساله آخرش میفهمی طرف 40 سالشه بیست تا بچم پس انداخته.
    اینا اگه راس میگن وضعیته اشتغالو درست کنن کارو درامد که باشه زن پیدا کردن به شکله ادمیزادیش راحته

  16. الان که با آشنایی قبلی و شناخت حضوری که دارن بعد ازدواج اوضاع طلاق اینه … وای به حال وقتی که یه صورتی اینترنتی بشه… بیچاره پدر مادراشون…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH