تغییرات در راه است، منتظر نسخه جدید اپلیکیشن آفیس برای ویندوز فون باشید!

اوایل ماه جاری بود که Joe Belfiore از سوی مایکروسافت اعلام کرد که به‌زودی شاهد انتشار نسخه جدیدی از اپلیکیشن آفیس برای ویندوز فون خواهیم بود. پس بسیار هم دور از ذهن نبود که کاربران ویندوزفون به خود ببالند و منتظر یک به‌روز رسانی عالی از سوی مایکروسافت باشند و توسط وجود چنین برنامه‌ای بر روی گوشی خود به کاربران اندروید و اپل فخر بفروشند.

office-app

حال Joe Belfiore در شبکه اجتماعی مخصوص چین که Weibo نام دارد، اعلام کرده است که نسخه جدید در 19 فوریه با شروع سال جدید چین، منتشر خواهد شد. سپس مایکروسافت کلمبیا تیزری را منتشر کرده است که در آن گفته می‌شود “اسناد خود را هر کجا که هستید توسط اپلیکیشن موبایل آفیس ویرایش کنید”.

حال اگر به تصویر دقت کنید، متوجه خواهید شد که طراحی اپلیکیشن شباهت بسیار زیادی به پلتفرم اپل دارد و گویا مایکروسافت آن را توسط فتوشاپ ویرایش کرده است و یا اینکه در نسخه جدید طراحی اپلیکیشن به سیستم عامل iOS شبیه خواهد بود.

حال باید تا اواخر بهمن ماه (19 فرویه سال جاری) منتظر بمانیم تا در حین کنفرانس ویندوز 10 از نسخه جدید آفیس نیز مطلع شویم و ویژگی‌هایش را بشناسیم. شما چه انتظاراتی از نسخه جدید دارید؟

8 در مورد “تغییرات در راه است، منتظر نسخه جدید اپلیکیشن آفیس برای ویندوز فون باشید!”

  1. آقیس یه نرم افزار بسیار کربردیه
    اگر نسخه های جدیدش برای اندرویدم با تغییرات بسیار زیاد و رابط کاربری دل بسند بیاد خیلی عالی میهشه

  2. سلام خسته نباشی برادر.میشه یه مطلب درباره تغییرات ویندوز10در لومیا1520آماده کنید.پیشاپیش خسته نباشید

    1. ویندوز ان شالله یکم بهمن یعنی چهارشنبه همین هفته ازش رونمایی میشه . ببینیم مایکروسافت میخواد چه کارای بکنه هنوز که از قابلیتهای ویندوز مشخص نیست

  3. به نظرم بایست برای برتری دادن سیستم عامله اختصاصی خودش یه مقدار آفیسه ویندوز فونو مجهزتر از دو پلتفرم دیگه بکنه تا یکم برتری وجود داشته باشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH