در سال 2014 صنعت موبایل 3.3 تریلیون دلار سود دهی داشته است!

تلفن‌های همراه، زندگی ما را تا میزان زیادی تحت تاثیر قرار داده‌اند و امروزه اغلب افراد روزانه ساعاتی را با موبایل خود سپری می‌کنند. تلفن‌های همراه به ما یاد دادند تا شیوه جدیدی از خرید، سفر، ارتباطات و… را تجربه کنیم و همیشه قابل دسترسی باشیم. اکنون با این پیشرفت چشمگیر موبایل‌ها، کمپانی کوآلکام گزارشی را از BCG منتشر کرده است که نشان می‌دهد در سال 2014 صنعت موبایل حدود 3.3 تریلیون دلار سود داشته است.

2015-01-16-image-7

گفتنی است که 6 کمپانی از 25 کمپانی مطرح دنیا در این لیست قرار دارند که بیشتر درآمد خود را از بخش موبایل به دست آورده‌اند، این شرکت‌ها اپل، علی بابا، China Mobile، فیس‌بوک، گوگل و Verizon هستند.

2015-01-16-image-6

صنعت موبایل به تنهایی 11 میلیون شغل را در کشور‌های برزیل، چین، آلمان، هند، کره جنونی و آمریکا به‌وجود آورده است که خود عدد بزرگی است. بر اساس گزارش منتشر شده، از سال 2009 تا سال 2013 حدود 1.8 تریلیون دلار برای زیر ساخت‌های شبکه‌های موبایلی هزینه شده است که اکنون سوددهی مناسبی را داشته است. این سرمایه گذاری در زمینه ارتقاء شبکه‌های موبایلی از 4G به 5G بوده است. نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا در کشور ما نیز برای ارتقای شبکه‌های موبایلی چنین هزینه‌هایی می‌شود؟

5 در مورد “در سال 2014 صنعت موبایل 3.3 تریلیون دلار سود دهی داشته است!”

  1. نمی دونم این فکر من هم درست هست یا نه مثلا الان یه تلویزیون 32 اینچ قیمتش با یک گوشی در حد متوسط برابر هست.

  2. در طوفان بحران اقتصادی فقط دو صنعت دارند به رشدشون ادامه میدن موبایل و بازی های رایانه ای.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH