انتظارات‌تان را بالا ببرید، گلکسی S6 با بدنه فلزی و قاب شیشه‌ای وارد می‌شود!

نقطه ضعفی که تاکنون محصولات سامسونگ داشتند جنس بدنه آن‌ها بود که این کمپانی در چند محصول اخیر خود سعی کرد پلاستیک را جایگزین فلز نماید تا در این زمینه نیز نقطه ضعفی نداشته باشد و دهان منتقدین را ببندد! با معرفی گلکسی نوت 4 که قاب فلزی داشت اغلب افراد انتظار داشتند که پرچم‌دار بعدی این شرکت نیز که گلکسی S6 نام دارد، دارای چنین بدنه‌ای باشد و تصاویر و شایعات منتشر شده نیز حاکی از آن بودند.

samsung-galaxy

اما امروز شایعات و اخبار جدیدی منتشر شده است که نشان می‌دهد سامسونگ تصمیم دارد یک تافته جدا بافته را روانه بازار کند که تاکنون چنین چیزی را از سوی سامسونگ ندیده‌ایم. همان‌طور که از پروژه صفر معلوم بود، سامسونگ تصمیم بر طراحی مجدد پرچم‌دار جدید خود داشت که اکنون زمزمه‌هایی از آن به گوش می‌رسد.

بر اساس اخبار منتشر شده، سامسونگ تصمیم دارد گلکسی S6 را با فریم فلزی و قاب پشتی شیشه‌ای تولید کند که در واقع باید بگوییم هنر کرده است! سری Z سونی که قاب پشتی شیشه‌ای دارند تاکنون مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است و البته قاب فلزی نیز دوست‌داران خاص خود را دارد. حال ادغام این دو مواد می‌تواند تحولی برای سامسونگ باشد.

البته در صورت که قاب پشتی شیشه‌ای باشد باید فکر باتری قابل تعویض توسط کاربر را از ذهن خود دور کنید زیراکه در این صورت امکان نخواهد داشت. حال باید تا یک ماه دیگر و کنفرانس MWC شهر بارسلونا منتظر بمانیم تا با فرزند جدید سامسونگ آشنا شویم. نظر شما در این خصوص چیست؟

15 در مورد “انتظارات‌تان را بالا ببرید، گلکسی S6 با بدنه فلزی و قاب شیشه‌ای وارد می‌شود!”

  1. سامسونگ گلگسی اس 6 با تمام قدرت به بازار میاد و هیچ موبایلی مثل اچ تی سی و سونی و ایفون نیز نمیتوانند جلوی این ابرقدرت رو بگیره

  2. واقعا منتظرم ببینم چیکار میکنه..اینقدر میگه طراحی خوبو و جنس بدنه عالی واقعا از اینا استفاده میکنه؟؟؟؟!!!!!

  3. عمرن بتونه حریف HTC M9 بشه چون تو بحث گوشی هیچوقت کپی برابر اصل نیست…
    سامسونگ درسته گوشیای خوبی تولید میکنه ولی عمیقن ضعف طراحی داره هرچیم بخواد بدنه فلزی HTC رو کپی کنه!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH