اپ رسان: با Coach’s Eye یک تحلیلگر ورزشی باشید!

این برنامه مختص به داوران، مربیان، تحلیل‌گران ورزشی، ورزشکاران، تماشاچیان و تمامی علاقه‌مندان رشته‌های ورزشی مختلف است. با داشتن این ابزار، نگاهی حرفه‌ای به هر رقابت ورزشی و یا هر جلسه تمرینی خواهید داشت. قابلیت نمایش آهسته ویدئوهای ورزشی و ابزارهای ترسیمی و تحلیلی که در اختیار کاربر قرار می‌دهد، کمک می‌کند تا هیچ حرکت، شوت، پاس، خطا، ضربه، و در کل هیچ لحظه‌ای از بازی دور از چشم فرد نماند.

با این برنامه همه می‌توانند در طی بازی والیبال، ویدئو چک کنند، در بازی فوتبال تصویر را آهسته کرده و با ترسیم خطوط، آفساید بودن یا نبودن را تشخیص دهند، تکنیک‌های حرفه‌ای و حقه‌های بازی را بیرون بکشند، چرخش‌های هنرمندانه شناگر را به هنگام شیرجه تجزیه‌ و تحلیل کنند و به‌راحتی هم داور باشند و هم تحلیلگر. به‌علاوه این برنامه ابزار خوبی برای یادگیری نیز هست. کافی‌ست طریقه صحیح اسکات زدن مربی را در باشگاه تصویربرداری کنید تا دیگر با اشتباه‌های خود به بدنتان آسیب وارد نکنید. می‌تواند نحوه صحیح ضربه به توپ گلف را با تحلیل حالت صحیح ایستادن، طریقه گرفتن صحیح چوب در دست و زاویه مناسب برای ضربه زدن یاد بگیرید. در هنگام شنا منظور مربی را از اینکه اشتباه نفس‌گیری می‌کنید متوجه نمی‌شوید؟ بگذارید تصویر را ضبط کرده و با ترسیم بر روی آن بگوید منظورش از بیرون آوردن صحیح سر چیست، و بسیاری کاربرد دیگر که هرکس، بنا به حیطه موردعلاقه خود از آن استفاده خواهد کرد.

با Coach’s Eye یک تحلیلگر ورزشی باشید!

این برنامه قبلاً به قیمت 5 دلار به فروش می‌رسید و اکنون نسخه رایگان آن برای دانلود موجود است، اما همچنان باید برخی ویژگی‌های آن را خریداری کنید.

با Coach’s Eye یک تحلیلگر ورزشی باشید!

ویدئوهای آن را می‌توانید از طریق رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مختلف به اشتراک گذاشته و نظرات خود را با دوستانتان شریک شوید. به‌علاوه می‌توان ویدئوهای دیگر را نیز به آن وارد کرد و تحلیل نمود. مربیان، می‌توانند تصویر موردنظر خود را بر روی صفحات بزرگ به نمایش گذاشته و مطالب را با استفاده از آن برای بازیکنان تیم توضیح دهند. حتی می‌توان کامنت های صوتی هم بر روی ویدئوها قرارداد.

در کل، این برنامه مختص به افرادی است که دیدی حرفه‌ای به دنیای ورزش داشته و می‌خواهند زوایای پنهانی را مشاهده کنند که به چشم مخاطب عام نمی‌آید.

با Coach’s Eye یک تحلیلگر ورزشی باشید!

4 در مورد “اپ رسان: با Coach’s Eye یک تحلیلگر ورزشی باشید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH