از این پس نسخه واتس‌اپ از طریق کامپیوتر نیز قابل اجرا است!

واتس‌اپ یک پیام رسان محبوب است که کاربران ایرانی نیز قادر به استفاده از آن هستند و به دلیل ویژگی‌هایی که دارد، اغلب مورد توجه بوده است. یکی از دلایلی که اپلیکیشنی نظیر وایبر را بهتر از واتس‌اپ جلوه می‌دهد، نبود اپلیکیشنی خاص برای دسکتاپ است که کاربران از طریق آن بتوانند بدون نیاز به گوشی از طریق کامپیوتر گفت و گو کنند.

whatsapp

تاکنون شایعات زیادی در این خصوص منتشر شده بود که اکنون واتس‌اپ نسخه کامپیوتر پیام‌رسان خود را تحقق بخشید و از این پس کاربران قادر به استفاده از آن در کامپبوتر خود هستند. البته واتس‌اپ مدعی شده است که ویژگی‌های اصلی همچنان بر روی نسخه موبایل است اما نسخه کامپیوتر نیز می‌تواند نیاز‌های کاربران را برطرف نماید.

البته برای این کار اپلیکیشن خاصی در نظر گرفته نشده است و کاربران از طریق مرورگر خود می‌بایست به گفت و گو بپردازند که برای همگام سازی آن ابتدا می‌بایست وارد لینک زیر شوید:

web.whatsapp.com

حال یک QR Code نمایش داده می‌شود که از طریق آن می‌توانید مرورگر و گوشی خود را با یکدیگر همگام سازی کنید. روش این کار نیز برای سیستم عامل‌های مختلف در تصویر زیر نمایش داده شده است. نکته جالب عدم وجود سیستم عامل iOS در این آموزش است که گویا کاربران این سیستم عامل قادر به استفاده از نسخه دسکتاپ واتس‌اپ نیستند.

whatsapp-1

واتس‌اپ با بیش از 600 میلیون کاربر یکی از پیام‌رسان‌های محبوب است که انتظار می‌رود با این ویژگی جدید استقبال بیشتری نیز از آن شود.

9 در مورد “از این پس نسخه واتس‌اپ از طریق کامپیوتر نیز قابل اجرا است!”

  1. مهران کشاورز

    اقا من چرا نمیتونم اینو را بندازم
    لطفا یکی راهنماییم کنه داستانش چطوره
    من واتسپم تو گوشیم دارم
    ولی از طریق وب نتونستم فعالش کنم
    برام ضروریه خیلی ب دردم میخوره
    ممنون میشم دوستان راهنماییم کنن

  2. احسان چهری

    چرا وقتی به ناحیه کاربری لاگین میکنم بعدش میام که نظر بدم دوباره لاگین میاد؟
    تکرار کردم بازم نشد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH