مشخصات و تصاویر HTC M9 Plus درز کرد، قدرت و زیبایی در یک جا!

شایعات و اخبار درباره تلفن‌های در راه اچ‌تی‌سی برای رویداد MWC به اوج خود رسیده‌اند. سایت خبری leaksfly@ هم دوباره عکسهایی منتشر کرده که می‌گویند مرتبط به One M9 Plus است. با وجود صفحه نمایش بزرگ‌تر از M9 هیما و البته تفاوت‌هایی در طراحی، می‌توان متوجه شد که این اسمارتفون نسخه دیگری از M9 است. صفحه این خبر از مشخصاتی چون صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت QHD، اسنپدراگون 810، رم 3 گیگابایتی، اسکنر اثر انگشت و دوربین دو لنزی حرف زده است.

ولی از سویی هم ممکن است که این خبر و تصاویر مرتبط به M9 باشد، اما با وجود تفاوتهای قابل رویت، این احتمال بسیار پایین است. یکی از این تفاوتها نبود اسپیکرهای بوم ساوند در قسمت جلویی این هندست است و در ضمن در دکمه خانه اسمارتفون حاضر در تصویر اسکنر اثر انگشت قرار گرفته است. در قسمت پشتی نیز یک لنز بزرگ دوربین را می‌بینیم که احتمالا 20 مگاپیکسلی است. در ضمن یک لنز دیگر هم در بالای این دوربین قرار گرفته که درست مثل Duo Camera اچ تی سی وان M8 است.

بنابراین ممکن است که دو نسخه از M9 وجود داشته باشد. یکی مجهز به دوربین 20 مگاپیکسلی و صفحه نمایش کوچکتر و دیگری با دو دوربین و اسکنر اثر انگشت. برای دریافت واقعیت باید منتظر رویداد MWC باشیم.

HTC-One-M9-Plus (2)

HTC-One-M9-Plus (1)

HTC-One-M9-Plus

9 در مورد “مشخصات و تصاویر HTC M9 Plus درز کرد، قدرت و زیبایی در یک جا!”

  1. باز که لوگوی اچ تی سی در قسمت پایین و جلو مونده که!!!!!!!!!!
    فک میکردم اونو دیگه ورداره که خوش دست تر و صفحه بزرگتر بشه

  2. age tarahish injori bashe vaghean bedard nemikhore ghashang omade az samsung copy karde.ba in ke khodam tarafdar htc am va az samsung khosham nemiad age injori bashe vaghean bade

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH