دیزایر 626 دستگاه دیگری از اچ‌تی‌سی که مشخصات و تصویرش درز کرده است

HTC-Desire-626-leak_3

سال گذشته سال جالبی برای اچ‌تی‌سی بوده است. این کمپانی مدت‌ها با مشکل درآمدی مواجه بود و با به‌کار گیری برخی از تکنیک‌های کاهش هزینه تلاش بر تغییر اوضاع کرد.

همگی متفق‌القول باور داریم که پرچمدار سال گذشته کمپانی یعنی M8 اگر بهترین نبوده، یکی از بهترین‌ها بوده است.

اما همین بهترین هم نتوانست به حدی که باید بفروشد، بنابراین کمپانی استراتژی جدیدی برای حضور در بازارهای نو ظهور بکار گرفته و تلاش و بر افزایش سود دارد.

این روزها متعلق به اچ‌تی‌سی است. غیر از حرفهای زیادی که از M9 و دو نسخه احتمالیش زده می‌شود، تلفن دیگری در upleaks@ ظاهر شده که دیزایر 626 نام دارد و نام مستعارش هم A32 است. این سایت مشخصات و تصاویری از این هندست را منتشر کرده است. صفحه نمایش 5 اینچی اچ دی، 16 گیگابایت حافظه داخلی و البته دو نسخه متفاوت از نظر رم و پردازنده.

یکی از مدلها مجهز به پردازنده هشت هسته‌ای MT6752 مدیا تک با فرکانس 1.7 گیگاهرتز و 2 گیگابایت رم و دیگری مجهز به اسنپدراگون 64 بیتی 410 به همراه رم 1 گیگابایتی است. یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و یک نوع 5 مگاپیکسلی در جلو و یک باتری 2000 میلی آمپری هم از دیگر مشخصات دیزایر 626 است.

این اسمارتفون با کیت‌کت می‌آید، اما به آبنبات چوبی قابل بروزرسانی خواهد بود.

ظاهر این تلفن میان رده امضای طراحی‌های اچ‌تی‌سی را دارد و اسپیکرهای جلویی هم که خدارو شکر سر جایشان هستند. امیدواریم که اچ‌تی‌سی بتواند یک قیمت مناسب برای این هندست انتخاب کند.

3 در مورد “دیزایر 626 دستگاه دیگری از اچ‌تی‌سی که مشخصات و تصویرش درز کرده است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH