وزارت نفت: عکس سلفی نفتی بگیرید و برای ما بفرستید!

چند صباحی است که اعضای دولت و سازمان‌ها وارد شبکه‌های اجتماعی شده‌اند و کاربران زیادی نیز دارند در این میان عده‌ای به گفت و گو و شعر خوانی می‌پردازند، عده‌ای نیز اخبار روز را در این شبکه‌ها منتشر می‌کنند. همان طور که مطلع هستید تصاویر سلفی نیز روز به روز گسترش پیدا می‌کنند و کمتر فردی است که اقدام به ثبت تصاویر سلفی نکند.

Oil-Ministry

این درحالی است که محققان معتقد هستند افرادی که تصاویر سلفی می‌گیرند، دچار خودشیفتگی هستند! وزارت نفت نیز همانند سایر وزارت خانه‌ها در شبکه اجتماعی توییتر یک صفحه رسمی دارد و روز گذشته در اقدامی جالب، توئیتی را منتشر کرد که کمی عجیب بود. متن توئیت به این شرح است:

سلفی نفتی بگیرید !

برای ما سلفی بگیرید و ارسال کنید!

تصاویر را به social@mop.ir بفرستید!

حال اینکه سلفی نفتی چگونه است خود جای بسی سوال دارد. آیا می‌بایست مقداری نفت را روی خود بریزیم و بعد اقدام به سلفی گرفتن کنیم و یا اینکه سفری به جنوب کشور داشته باشیم و در پالایشگاه‌ها عکاسی سلفی کنیم. اما به هر حال انتظار می‌رود به‌زودی جملاتی نظیر “من و بشکه نفت همین الان یهویی” و یا “من و پالایشگاه همین الان یهویی” به واژگان یهویی این مرز و بوم اضافه شود.

جدای از شوخی اگر شبکه نفتی گیر آوردید لحظه‌ای درنگ نکنید و یک سلفی برای وزارت نفت بگیرید و آن را به ایمیل social@mop.ir ارسال نمایید.

10 در مورد “وزارت نفت: عکس سلفی نفتی بگیرید و برای ما بفرستید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH