شماره مدل محصولات آینده سونی موبایل به‌بیرون درز کردند!

امروز نام سه مدل از گوشی‌های سونی به بیرون درز کرده است که انتظار می‌رود شاهد معرفی آن‌ها در طول سال جاری باشیم. این سه گوشی مذکور در سه بخش پرچم دار، میان‌رده و پایین‌رده جای می‌گیرند.

Sony_Xperia_logo_110

مدلی که انتظار می‌رود مربوط به پرچم‌دار این شرکت باشد، سونی E6533 نام دارد که به احتمال زیاد مربوط به اکسپریا Z4 می‌شود. زیراکه سال گذشته نیز اکسپریا Z2 با شماره مدل D65XX و اکسپریا Z3 با شماره مدل D66XX تولید و معرفی شدند. تغییر حرف D به E نیز می‌تواند نشان از تغییر سال 2014 به 2015 باشد.

اسمارت فون میان‌رده سونی که با شماره مدل E5333 به بیرون درز کرده است انتظار می‌رود مربوط به نسخه جدید اکسپریا T2 اولترا باشد. زیراکه سونی سال گذشته این محصول را با مدل D53XX معرفی کرده بود و مدل منتشر شده امروز نیز بسیار شبیه به آن است. پس احتمالا در سال 2015 شاهد یک فبلت از سوی سونی خواهیم بود.

Sony-Xperia-Z4-E6533

محصول میان‌رده سونی نیز با شماره مدل E2353 به بیرون درز کرده است که انتظار می‌رود نسخه به‌روز شده اکسپریا M2 باشد. زیراکه این گوشی نیز در زمان معرفی شماره مدل D23XX را داشت. با این اوصاف فعلا می‌دانیم که سونی در طول سال جاری میلادی از هر سه طبقه یک محصول را معرفی خواهد کرد و همچنان منتظر پرچم‌دار نیمه اول و دوم سونی در طول سال 2015 نیز هستیم.

شما در سال جاری منتظر چه محصولاتی از سوی سونی هستید؟

3 در مورد “شماره مدل محصولات آینده سونی موبایل به‌بیرون درز کردند!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH