محبوبیت ادامه دارد، ویندوز 10 حدود 2.2 میلیون بار نصب شده است!

مایکروسافت هفته پیش در جریان کنفرانس خبری خود اعلام کرد که نسخه آزمایشی ویندوز 10 حدود 1.5 میلیون کاربر داشته است و خود مایکروسافت آن‌ها را Windows Insiders می‌نامید. چند روز بعد از این ماجرا، مایکروسافت اعلام کرد که اکنون ویندوز 10 حدود 2 میلیون Insiders دارد. اما جریان به اینجا ختم نمی‌شود. حال این کمپانی اعلام کرده است که 2.2 میلیون کاربر از ویندوز 10 استفاده کرده‌اند.

screen_shot_2015-01-29_at_10.06

این اطلاعات امروز در صفحه فیس‌بوک مایکروسافت منتشر شد و گویا کاربران منتظر چنین سیستم عاملی بودند که روز به روز می‌خواهند حداقل نسخه آزمایشی ویندوز 10 را امتحان کنند. از زمان برگزاری کنفرانس مایکروسافت تا به امروز (8 روز) حدود 500 هزار بار ویندوز 10 نصب شده است که خود عدد بزرگی است.

ویندوز 10 با استفاده از ویژگی‌هایی نظیر دستیار صوتی کورتانا، مرورگر اسپارتان و طراحی نسبتا جالب و جدید توانسته قدرت و توانایی ویندوز 7 را با طراحی ویندوز 8 ادغام کند که نتیجه کار نیز یک سیستم عامل قدرتمند و شکیل شده است.

مایکروسافت فعلا نسخه آزمایشی ویندوز 10 را با شماره 9926 منتشر کرده است تا مشکلات موجود برطرف شوند و سپس نسخه نهایی منتشر و روانه بازار شود. شما می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام به دانلود و نصب نسخه آزمایشی ویندوز 10 کنید. گفتنی است که فعلا این نسخه رایگان است.

بشتابید، نسخه جدید ویندوز 10 آماده دانلود است!

علاوه بر این شما می‌توانید مشکلات موجود در ویندوز 10 را نیز از طریق لینک زیر به مایکروسافت اطلاع دهید تا این کمپانی هرچه سریع‌تر در صدد رفع آن‌ها برآید.

مرکز مشتریان مایکروسافت

7 در مورد “محبوبیت ادامه دارد، ویندوز 10 حدود 2.2 میلیون بار نصب شده است!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH