گلکسی XCover 3 وارد می‌شود، تکه سنگ هوشمند!

سامسونگ همیشه سعی می‌کند تا در تمام زمینه‌ها محصولاتی برای فروش داشته باشد اما در زمینه اسمارت فون‌های قدرتمند (از لحاظ سخت افزار) مدت زمان زیادی بود که چندان عملکرد مناسبی نداشت و تنها پرچم داران خود را در یک نسخه متفاوت با بدنه قدرتمند معرفی کرده بود.

xcover3

 

گلکسی S4 و S5 اکتیو آخرین محصولات قدرتمند سامسونگ از لحاظ بدنه بودند و هر دو نیز در برابر آب مقاومت می‌کردند. این در حالی بود که نسخه معمولی گلکسی S5 نیز در برابر آب مقاوم بود. در طول سال‌های گذشته نیز محصولات سامسونگ که بدنه قدرتمندی داشتند سری XCover نام داشت که تنها در دو مدل معرفی شدند و سامسونگ آخرین محصول این سری را در سال 2013 معرفی کرد.

حال اطلاعاتی از محصول جدید این سری با نام گلکسی Xcover 3 منتشر شده است که انتظار می‌رود به‌زودی شاهد این محصول باشیم. شماره مدل این دستگاه SM-G388F است که به احتمال زیاد از پردازنده چهار هسته‌ای Cortex-A53 به همراه 1 گیگابایت حافظه رم بهره ببرد.

xcover-32

 

صفحه نمایش این محصول 4.8 اینچی با وضوح تصویر 800 در 480 پیکسل است که 8 گیگابایت نیز حافظه داخلی دارد. دوربین پشتی این محصول 5 مگاپیکسلی و دوربین جلویی آن 2 مگاپیکسلی است.

عمل کرد سخت افزاری ویژگی اصلی Xcover 3 نیست و این دستگاه تنها به بدنه قدرتمند خود می‌نازد. طراحی این محصول شباهت زیادی به گلکسی S5 اکتیو دارد و محل و شکل دکمه‌ و سنسور‌ها شبیه به یکدیگر است. گفتنی است که این محصول با اندروید 4.4.4 روانه بازار خواهد شد.

4 در مورد “گلکسی XCover 3 وارد می‌شود، تکه سنگ هوشمند!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH