دسته ایکس باکس وان و پلی استشن 4 با طلا 24 عیار چه شکلی دارد؟

اوایل این هفته بود که کمپانی ColorWare نسخه خاص و محدودی از کنترل‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 را از طلا 24 عیار تولید و معرفی کرد. نکته جالب توجه این است که با وجود قیمت 300 دلاری، این دسته بازی برای پلی استیشن 4 تماما فروخته شده‌ است.

xbox-one-and-ps-4-gold-controller-1

کمپانی مذکور تنها 25 عدد از این دسته بازی‌ها را برای پلی استیشن 4 تولید کرده بود که در همان ابتدا فروخته شده که خود می‌تواند نشانی از محبوبیت این کنسول بازی سونی در میان کاربران باشد. البته از سوی دیگر ماجرا، شاید کاربران ایکس باکس وان هوشمندانه عمل می‌کنند و پرداخت چنین مبلغی را منطقی نمی دانند.

ps-4-controller-1 xbox-one-controller-1

البته نکته دیگری نیز قابل توجه است. اگر به تصاویر توجه کنید متوجه خواهید شد که دسته پلی استشن 4 در تصاویر بهتر دیده می‌شود و دسته ایکس باکس وان چندان جذاب نیست. پس این احتمال نیز وجود دارد که اگر ColorWare از دسته نسخه طلایی ایکس باکس وان تصاویر بهتری را ثبت می‌کرد احتمال فروش سریع آن نیز وجود داشت. البته هر طور که فکر کنم پرداخت چنین مبلغی برای دسته یک کنسول بازی منطقی نیست اما باز هم افرادی هستند که 300 دلار به دسته بازی با طلای 24 عیار می‌دهند، این در حالیست که خود کنسول بازی قیمتی در این حدود دارد. البته از آن جایی که بیشتر کاربران کنسول بازی آقایان هستند و این افراد نیز تمایل چندانی به طلا ندارند (برخلاف بانوان) تولید محدود این نوع دسته‌ها به‌نظر منطقی می‌آید.

6 در مورد “دسته ایکس باکس وان و پلی استشن 4 با طلا 24 عیار چه شکلی دارد؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH