اپ رسان: فیفا 15 یک بازی فوتبال تمام‌عیار

در Ultimate Team تیم خود را با ترکیبی از بهترین بازیکن‌ها ببندید. خبری از شانس نیست! چیزی که با آن به پیروزی می‌رسید تنها کار و تلاش سخت است و درکی درست از مفاهیم بازی.
در ابتدای بازی مجموعه‌ای از بازیکنان معمولی را در اختیار خواهید داشت، اما از همان ابتدا مدام دست شما پرتر شده و می‌توانید به‌مرور تیم قوی‌تری را ببندید. پیروزی فقط با قرار دادن بهترین بازیکنان در بهترین جایگاه میسر نخواهد شد.
باید تیم شما انسجام داشته باشد. باید روحیه تیم قوی بوده و بازیکنان باهم پیوستگی داشته باشند. همیشه داشتن مجموعه‌ای از بهترین‌ها بهترین نتیجه را نمی‌دهد. بازیکنانی که از یک کشورند و یا از یک لیگ و یا اینکه در دنیای واقعی در یک تیم توپ می‌زنند بهتر باهم کنار آمده و بازی تماشایی‌تری را به نمایش می‌گذارند.
این پیوستگی در چیدمان را می‌توانید در صفحه My Squad بازی ببینید. در اینجا رنگ سبز نشان‌دهنده بیشترین میزان انسجام است و هرچه به سمت قرمز می‌رویم از این انسجام کاسته می‌شود.
اگر بازیکنان خوبی دارید ولی چیدمانتان خوب نیست، جابجایی‌هایی را در ترکیب تیم خود انجام دهید تا بهترین نتیجه به دست آید.

یک بازی فوتبال تمام‌عیار

این بازی در نسخه 15 خود 10 هزار بازیکن و بیش از 500 تیم را در اختیارتان می‌گذارند. تیمی از حرفه‌ای‌ها گردآورده و در معروف‌ترین استادیوم‌های دنیا به دیدار حریف بروید.
البته 10 هزار بازیکن، 500 تیم ، 30 لیگ برتر و گرافیک زیبا نیازمند حجم بالایی است. درنتیجه پیش از دریافت این بازی حداقل 1.35 گیگابایت از حافظه دستگاه خود را خالی بگذارید.

یک بازی فوتبال تمام‌عیار

اینجا دنیای حرفه‌ای‌ها است و شما مربی تیم خود هستید. ستارگان فوتبال دنیا را خریدوفروش کرده و در تیم خود بگنجانید. نظرتان در مورد خریدن مسی چیست؟

یک بازی فوتبال تمام‌عیار

از سیستم بازی گرفته تا لباس تیم را می‌توانید به سلیقه و خواست خود تغییر دهید.
پا به زمین گذاشته و برای قهرمانی بجنگید!

یک بازی فوتبال تمام‌عیار

22 در مورد “اپ رسان: فیفا 15 یک بازی فوتبال تمام‌عیار”

  1. چرا ارور میده میخوام بازی کنم ارور میاد هر کاری میکنم نمیزاره بازی کنم تیمم هم تکیمله و عالی ولی ارور میده

  2. بازیش از هر نظر عالیه. فقط یه مشکل اساسی داره. اونم زمان بازیه که خیلی کمه!
    اگر کسی میدونه چطور میشه زیادش کرد لطفا بگه!?

    1. چون آلتیمیت تیم هست. و قابلیت انتخاب تیم نداره. فقط باید با یه تیم که خود بازی بهت میده بازی کنی.
      فیفا ۱۴ رو امتحان کن. داخل اون میشه تیم دلخواه انتخاب کرد.

    1. چرا وقتی میخوام بازی کنم ارور میده تو فیفیا۱۵???میزنم رو ولی مچ بعدش میرم بازی کنم میزنم رو کلیک ارور میده…لطفا راهنمای کنیییددد

  3. من میخوام از ایران اپس فوتبال رو دانلود کنم .وصتش قطع میشه ……دیگه ام دانلود نمیشه ……تروخدا راهنمایی کنید …خیلی دوس دارم این فوتبال رو دانلود کنم

  4. سلام اگه بازی خطای دانلود میده دیتای بازی درست قرار نگرفته ارور کانکت سرور هم به علت عضو نبودن شما تو ea games هست خیلی سادس برید به سایتش بعد رجیستر کنید بعد بدون ف_لتر شکن هم باز میکنه به همین سادگی کلن بازیو پاک نکنین یا آنینستال چون دیتا هم پاک میشه حتی اگه از دیتا کپی گرفته باشین دیتا باید تو پوشه com.game.ea.fifa15_row قرار بگیره از خود بازی هم گزارشگر دانلود میشه

  5. یکی نیست مارو راهنمایی کنه که چرا بازی باز نمیشه لطفا مراحل دقیق و موفقیت آمیز دانلود بازی رو که بشه بازی کرد بهمون بفرمایید تورو جون هرکی دوسش دارین!!!!

  6. سلام
    میخواستم ببینم چرا من اینهمه دانلودش کردم باز ارور سرور میده میشه کمک کنین؟
    1/2 گیگ دانلود کنی بعدش ارور بده اونم 5/30 صبح واقعا مصیبته بستتم تموم ش وا مصیبتا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH