اپ‌رسان: یک ویرایشگر حرفه‌ای عکس و تصویر

این برنامه تمامی ملزومات اساسی برای ویرایش تصویر را در اختیارتان قرار خواهد داد. فیلترهای متنوع و حرفه‌ای بر روی تصویر خود قرار دهید. عکس را بریده و به‌دلخواه کادری برایش در نظر بگیرید. تیرگی و روشنی، تضاد و غلظت رنگ‌ها را تغییر دهید.

یک ویرایشگر حرفه‌ای عکس و تصویربا داشتن این برنامه کم‌حجم و سریع، و از طریق رابط کاربری خوش‌دست و خوانا آن، تصاویر خود را پیش از به اشتراک‌گذاری ویرایش کنید و سپس از طریق همین برنامه به اشتراک بگذارید.
یک ویرایشگر حرفه‌ای عکس و تصویربرنامه‌های متنوع و زیادی برای ویرایش تصویر وجود دارد، بسیاری از آن‌ها دارای کیفیت قابل قبولی هستند، اما هر کس یکی از آن‌ها را انتخاب می‌کند. چراکه جزئیات این برنامه‌ها است که آن‌ها را از هم متفاوت کرده و هرکدام را برای کاربری خاص مناسب می‌گرداند.
یک ویرایشگر حرفه‌ای عکس و تصویراز ویژگی‌های مثبت این برنامه که آن را از سایرین متمایز کرده و کاربران را به کار با آن علاقه‌مند می‌سازد می‌توان به افکت و جلوه‌های تصویری حرفه‌ای، ابزار دقیق برش تصاویر، ابزارهای کارآمد و درعین‌حال سادگی برنامه اشاره کرد.

این اپ با ابزارهای بی‌مورد فضای دستگاه شما را اشغال نکرده و شما را گیج نمی‌کند. به‌راحتی سر اصل مطلب رفته و با یک اشاره انگشت از تصویری معمولی عکسی حرفه‌ای می‌سازد. حتی فرآیند ویرایش کردن هم به سریع‌ترین شکل ممکن انجام می‌شود.
اگر عادت دارید زیاد از دوربین گوشی خود استفاده کنید یک ویژگی خوب برنامه این است که تنها با یک اشاره انگشت، هم معایب تصویر را برطرف ساخته و هم نور و رنگ آن را تنظیم می‌کند. حالا می‌توانید سلفی خود را بی‌معطلی به اشتراک بگذارید.
برنامه تنها 7.1 مگابایت حجم اشغال می‌کند که خب واضح است این حجم نمی‌تواند همه‌چیز را در بربگیرد. اگر می‌خواهید از قاب‌ها و استیکرهای برنامه استفاده کنید، پیش از ویرایش باید این موارد را دانلود کنید.
یک مشکل اساسی برنامه این است که نبود تنظیمات دستی اگرچه سرعت را بالابرده و کار با آن را ساده می‌سازد، ولی به‌طور کل برنامه را کمی ابتدایی جلوه می‌دهد. مشکل دیگر در مورد تبلیغات برنامه است. ازآنجایی‌که این اپ رایگان است، همانند بسیاری از اپ‌های رایگان تبلیغاتی در آن گنجانده‌شده که ممکن است در حین کار برای برخی افراد ایجاد مزاحمت کند.

درمجموع برنامه به قولی که می‌دهد عمل کرده است. قرار است با این اپلیکیشن با کمترین زحمت نتیجه‌ای مطلوب گرفته و با بیشترین سرعت، جلوه تصویری، استیکر و قاب بر روی عکس‌های خود قرار دهید. بی‌شک این برنامه برای کاربران حرفه‌ای، عکاسان و علاقه‌مندان به برنامه‌های پر جزئیات، ابزاری ساده و ابتدایی خواهد بود. اما افرادی که به دنبال ویرایشگری ساده، روان، زیبا، کاربردی و کم‌حجم باشند از آن استقبال خواهند کرد.

bazar-logo

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH