91.56 درصد از کام‍‍‍‍‍‍‍‍‍پیوتر‌ها از سیستم عامل ویندوز استفاده می‌کنند!

تاکنون سیستم عامل ویندوز یکی از بهرین‌ها برای استفاده کاربران عمومی و خانگی بوده است اما این سیستم عامل قدرتمند که توسط مایکروسافت قدرتش تامین می‌شود چندی پیش دچار نزول در محبوبیت شد که دلیل اصلی آن انتشار ویندوز 8 و 8.1 بود که چندان مورد توجه کاربران قرار نگرفت. اما حال گویا مایکروسافت تصمیم دارد به زمان‌های اوج خود بازگردد که شروع آن را نیز در کنفرانس چند هفته پیش مایکروسافت مشاهده کردیم. این کمپانی با معرفی نسخه جدید سیستم عامل خود با نام ویندوز 10 شروعی دوباره و قدرتمند را رقم زد که برای آن ویژگی‌های خاصی را نیز در نظر گرفته است.

Windows-Now-Running-on-91-56-Percent-of-the-World-s-PCs-471911-2

تمام ما می‌دانستیم که ویندوز یکی از پرمصرف‌ترین سیستم عامل‌ها در میان کاربران است اما حال آمار و ارقامی منتشر شده که این نظر را به خوبی تایید می‌کند. بر اساس گزارش‌های منتشر شده در حال حاضر 91.56 درصد از کامپیوتر‌های موجود در سراسر جهان از سیستم عامل ویندوز استفاده می‌کنند که این نشان از قدرت و محبوبیت سیستم عامل مایکروسافت دارد.

بر اساس اطلاعاتی که از طریق اپلیکیشن‌های اینترنت به دست آمده است در ماه ژانویه 2015 حدود 91.56 درصد از کامپیوتر‌های موجود از سیستم عامل ویندوز استفاده می‌کنند و سیستم عامل اپل با نام Mac OS X نیز 7.11 درصد از این بازار را در اختیار دارد و در این میان لینوکس تنها توانسته 1.34 درصد از کامپیوتر‌های موجود را از آن خود کند.

کاربران ویندوز نسبت به دسامبر سال 2014 افزایش یافته‌اند زیراکه در آن زمان 91.45 درصد از کاربران از این سیستم عامل استفاده می‌کردند. اما با تمهیداتی که مایکروسافت اندیشه است انتظار می‌رود به‌زودی شاهد کاربران بیشتری در این سیستم عامل باشیم. زیراکه مایکروسافت در این چند هفته اخیر واقعا خوش درخشیده است.

ویندوز 10 ویژگی‌های زیادی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد که از این میان می‌توان به دستیارصوتی کورتانا و مرورگر جدید اسپارتان اشاره کرد. نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا میزان کاربران مایکروسافت روند نزولی خواهند داشت یا صعودی؟ با ما در بخش دیدگا‌ها در ارتباط باشید.

2 در مورد “91.56 درصد از کام‍‍‍‍‍‍‍‍‍پیوتر‌ها از سیستم عامل ویندوز استفاده می‌کنند!”

  1. کاش اینو هم می گفتید که 62 تا 82 درصد سرور های وب و 98 درصد ابر کامپیوتر ها دارن از لینوکس استفاده میکنند سیستم عامل قدرتمندی که رایگانه . البته برای ما ایرانیها که ادعای مسلمان بودن و رعایت حق دیگران رو می کنیم و در عین حال سیستم عامل و برنامه های دزدی استفاده می کنیم. رایگان بودن نرم افزار اصلا مهم نیست حتی فرصت های شغلی که به این خاطر از دست می دهیم هم مهم نیست بعد انتظار پیشرفت کردن داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    2
    4

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH