عجیب اما واقعی، اینترنت اکسپلورر پر استفاده‌ترین مرورگر دنیاست!

با وجود اینکه اغلب افراد مرورگر کمپانی مایکروسافت را یکی از ضعیف‌ترین‌ها می‌دانند و آن را به هیچ وجه قابل مقایسه با کروم و فایرفاکس نمی‌دانند اما در واقع آمار و ارقام نتایج دیگری را نشان می‌دهد. جالب است که تصور می‌شود اغلب افراد از سایر مرورگر‌ها استفاده می‌کنند و غیر ممکن است اینترنت اکسپلورر کاربران زیادی داشته باشد اما در واقع گزارش‌ها خلاف این را حکایت می‌کنند.

بر اساس گزارشی که اخیرا منتشر شده است مرورگر مایکروسافت با نام اینترنت اکسپلورر پیشتاز میدان مرورگر‌هاست و  توانسته 51.18 درصد از کاربران را از آن خود کند. این درحالیست که کروم 23.54 درصد از کاربران را پشتیبانی کرده است.

البته این نتیجه یک اتفاق نیست، بلکه در اغلب آمار و ارقام شاهد این نتیجه هستیم و تقریبا اینترنت اکسپلورر به صدرنشینی عادت کرده است.

internet-explorer

اینترنت اکسپلورر 11 همچنان بهترین است

در میان نسخه‌های مختلف اینترنت اکسپلورر نیز رقابت وجود دارد که هر کدام طیف گسترده‌ای از کاربران را از آن خود کرده‌اند. اما در این میان نسخه 11 اینترنت اکسپلورر با 22.26 درصد از کاربران صدرنشین مرورگر‌ها است. نسخه 8 این مرورگر نیز فعلا کاربران زیادی دارد و اغلب شرکت‌ها و کمپانی‌ها در حال حاضر از این مرورگر استفاده می‌کنند که همین باعث شده این نسخه 19.07 درصد از کاربران را از آن خود کند. خوب بعد از آشنا شدن با دو مقام نخست پر استفاده‌ترین مرورگر‌ها اکنون نوبت گوگل است تا محصول خود را در جایگاه سوم مشاهده کند. نسخه 39 کروم کاربران زیادی دارد و توانسته 11.89 درصد از کاربران را از آن خود کند. خوب گویا مایکروسافت قصد عقب نشنی در این لیست را ندارد. مقام چهارم لیست پر استفاده‌ترین مرورگر‌ها نیز تعلق می‌گیرد به نسخه 9 اینترنت اکسپلورر که 8.66 درصد از کاربران را در اختیار دارد. فایرفاکس 34 و اینترنت اکسپلورر 10 نیز با 8.66 و 5.74 درصد در رتبه‌های بعدی جای دارند.

Internet-Explorer-Still-Ahead-of-Chrome-and-Firefox-New-Stats-Show-471848-2

البته ماجرا به اینجا محدود نمی‌شود. مایکروسافت ویندوز 10 را با مرورگر جدید خود با نام اسپارتان معرفی کرده است که در نسخه رسمی منتشر خواهد شد. این مرورگر در ابتدا کنار اینترنت اکسپلورر به کار خود ادامه خواهد داد اما کم کم جایگزینی مناسب برای آن خواهد بود که همین امر نیز می‌تواند کاربران زیادی را برای مرورگر مایکروسافت به ارمغان بیاورد.

8 در مورد “عجیب اما واقعی، اینترنت اکسپلورر پر استفاده‌ترین مرورگر دنیاست!”

  1. واقعا که عجیبه
    چون هم امنیتش پایینه هم سرعتش کمه هم امکانات کم تر داره
    هم کروم از اون شیک تره
    عجیبه

  2. به شخصه فقط کروم رو قبول دارم!!

    اینترنت اکسپلورر رو هم کاربرایی که تازه کارن و یا نمیدنن استقاده میکنن که درصدشونم زیاده !!

  3. حقیقت اینه که اینترنت اکسپلورر بهترین مرورگره
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    برای دانلود کردن یه مرورگر دیگه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH