گلکسی S6 در رنگ‌بندی متفاوتی روانه بازار خواهد شد!

زمان زیادی تا معرفی پرچم‌داران کمپانی‌های مختلف باقی نمانده است و اغلب افراد روزانه شایعات زیادی را در خصوص محصولات مخلتف ماه آینده می‌شنوند. در این میان کمپان سامسونگ همانند همیشه سر و صدای زیادی به پا کرده است و حداقل هر روز یک خبر در خصوص پرچم‌دار آینده این شرکت می‌شنویم.

Three-of-the-Galaxy-A5-colors-match-the-rumored-colors-for-the-Samsung-Galaxy-S6

امروز نیز اخبار بیشتری در این خصوص منتشر شده است که خبر از رنگ‌های این محصول می‌دهند که کاربران قادر به خریداری آن‌ها خواهند بود. بر اساس گزارش سام‌موبایل سامسونگ گلکسی S5 در رنگ‌های آبی تیره (همانند سری A سامسونگ)، آبی-سبر، طلایی و سفید روانه بازار خواهد شد. رنگ آبی-سبز یک رنگ جدید است که تاکنون در میان محصولات سامسونگ شاهد آن نبوده‌ایم (رنگ‌های این محصول همانند تصویر زیر خواهند بود).

colors6

رنگ آبی تیره را نیز پیش‌تر در محصول جدید سامسونگ با نام گلکسی A5 دیده بودیم که چهره جالب و خاصی داشت و اکنون این رنگ به همراه سایر رنگ‌های گلکسی S6 می‌تواند جلوه خاصی بر روی بدنه فلزی آن داشته باشد.

تاکنون کمپانی سامسونگ در خصوص جنس بدنه پرچم‌داران خود حرف‌های زیادی شنیده است و اکنون انتظار می‌رود که این کمپانی محصولی را با بدنه فلزی معرفی نماید. همانند آنچه که در گلکسی نوت 4 و گلکسی آلفا دیده‌ایم. حال باید تا زمان معرفی این محصول منتظر بمانیم و از نزدیک با گلکسی S6 آشنا شویم و بدنه و رنگ‌های آن را نیز مشاهده نماییم.

8 در مورد “گلکسی S6 در رنگ‌بندی متفاوتی روانه بازار خواهد شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH