تصاویری از اکسپریا Z4 منتشر شد، پول پرچم‌دار را بدهید اکسپریا Z بخرید!

دوست دارید پیش از معرفی پرچم‌دار جدید سونی با چهره آن آشنا شوید؟ متاسفم، چیز جدیدی برای نمایش نداریم، البته بهتر است بگوییم کمپانی بسیار بزرگ سونی چیز جدیدی حتی برای شایعه ندارد. اگرچه سونی در طول سالیانه گذشته بسیار خوب عملکرده و محصولات خوبی را نیز معرفی نموده که طراحی بسیار خوب و شکیلی داشتند اما اگر رو راست باشیم دیگر بس است.

Sony-Xperia-Z4

زبان طراحی اکسپریا Z شروعی بر دنیای پرچم‌داران سونی بود که کم کم شروعی بر نزول این شرکت می‌شود. اکسپریا Z اولین محصولی بود که از زبان طراحی مستطیل مانند بهره برد و ما در اکسپریا Z1، Z2 و Z3 همان زبان طراحی را تنها با تغییرات جزیی مشاهده کردیم. البته محصولات کامپکت و اولترا نیز به کنار که خود دنیای بزرگی دارند؛ اما به هیچ وجه دوست نداریم پنجمین نسل از سری Z سونی نیز با این زبان طراحی تولید شود اما سونی اصلا اهمیتی به این موضوع نمی‌دهد و همچنان زبان طراحی خود را بهترین می‌دانند.

اما تصاویری که امروز منتشر شده‌اند نیز خبر از زبان طراحی تکراری در اکسپریا Z4 دارند که تنها تفاوت آن‌ها در بدنه فلزی است و صفحه نمایش نیز با روکش شیشه‌ای پوشیده شده است. البته حاشیه‌های صفحه نمایش (بزل) ‌نیز کاهش یافته‌اند.

نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا این زبان طراحی تکراری نشده است؟

14 در مورد “تصاویری از اکسپریا Z4 منتشر شد، پول پرچم‌دار را بدهید اکسپریا Z بخرید!”

  1. وقتی میگید خانواده زد ، پس مسلما از زبان طراحی زد استفاده میشه دیگه ! مگه غیر ازینه ؟!!
    ولی سونی داره سال به سال خوش دست تر و بهتر داره میشه . زد 3 با اون خوشگلی و خوش دستی ! حیفه اگه یه طراحی دیگه داشته باشه

  2. ببخشید این دیجتایرز z3v هست من اشتباه گفتم. Z4 قراره حاشیه هاش در حد ZL باشه. من شک ندارم این واسه z3v هست و z4 نیست.

  3. اگه بخوایم با این دید نگاه کنیم که خوب htc و samsung و حتی iphone هم طراحیاشون شبیه همه مشکل اینه که این شرکت ها سعی میکنن تو گوشی های میان رده و پایین ردشون هم (بجز اپل که میوون رده نداره) استفاده کنن که باعث میشه هر چه زود تر تازگیه این طراحی ها از بین مثلا سونی از اون دکمه ی پاور معروفش تو همه گوشی ها استفاده میکنه که اگه فقط مختص سری z اش بود خودش یک نوع نو آوری و تازگی به حساب میومد که باعث میشد طراحی هاش دیر تر خسته کننده بشه

  4. چه آیتی رسان واسه خودش میبره و میدوزه؟!!! کجا تایید شده که این متعلق به z4 هست. این دیجتایرز z2 هست که بر طبق شایعه ها چسبوندنش به z4. از هر فرصتی استفاده میکنید واسه کوبیدن سونی. دست بردارید از این بچه بازیها.

    1. سعید میرزاپور

      دوست عزیز این خبر یکی از اخباری بود که هم سایت‌های خارجی پوشش دادن و هم داخلی،‌ فعلا هم نادرست بودن این خبر تایید نشده و ادعا شما رو هم در خصوص این خبر من نشنیدم که مربوط به دیجیتالیزر اکسپریا z2 باشه در ضمن منبع خبر ما در زیر موجود هست. خوشحال می‌شیم شما هم برای ادعاتون منبعی معتبر نشان دهید. مطمئن باشید در صورتی که بتونید ادعای خودیتون رو ثابت کنید این خبر اصلاح و به‌روز رسانی خواهد شد.
      phonearena

  5. به این نمیگن تکراری زدن، به این میگن تکامل بخشیدن، شاید قیافه ها شبیه هم باشه، اما وقتی با Z3 و Z کار میکنی، تجربه ش زمین تا آسمون فرق داره. گوشی به مرور زمان خوشدست تر شد و ارگنومیک تر شده، طراحیش هم با اینکه خیلی شبیه همه تو بعضی ریزه کاری های کوچیک بهبود پیدا کرده که آدم به راحتی متوجه ش نمیشه اما باعث میشه زیباتر به چشم بیاد.

  6. اصن از کجا معلوم این مال زد۴ باشه؟؟
    روزی ۲۰ تا کانسپت برای گوشی ها میاد دلیل نمیشه که بگیم واقعیه که…
    به نظر من که این نیست…

  7. شما دوستم سامسونگی هستی که این حرفو میزنی.حتما..اگه یه نگاه هم به سامسونگ بندازی میبینی از s3 تا s5 همه شبیه هم هستن.وهم چنین شما دوستان در itresan

    1. اتفاقا سونی اصالت طراحی داره…
      همون زبان طراحی ولی هر مدل با بهبودهای جزئی که واقعا در عمل موثر هستن.

      برخلاف اصالت محصولات سامی که با همون طراحی روز به روز از کیفیتشان کم میشه !!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH