اولین اسمارت فون‌های مجهز به اندروید 5.0 کمپانی لنوو معرفی شدند

سومین فروشنده بزرگ اسمارتفون در دنیا لنوو، تمام تلاشش را می‌کند که همیشه با سرعتی بالا رو به جلو در حرکت باشد، برای اینکار قطعا نیاز به اسمارتفونهایی دارد تا بتواند موقعیت خودش را حفظ کند. این کمپانی اخیرا از دو اسمارتفون مجهز به اندروید آبنبات چوبی پرده برداشته است. دو اسمارتفونی که اولین هندست‌های مجهز به این نسخه از اندروید کمپانی هستند.

اولین هندست Lenovo K50 است. این هندست 5.5 اینچی بوده و دارای رزولوشن فول اچ‌دی است. مجهز به یک پردازنده هشت هسته‌ای به احتمال زیاد مدیا تک با فرکانس 1.7 گیگاهرتز برای هر هسته است، دو دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی دارد و یک رم دو گیگابایتی برایش در نظر گرفته شده است. این هندست 16 گیگابایت حافظ داخلی داشته و قابلیت ارتقای حافظه از طریق شکاف مربوطه نیز وجود دارد.

مدل بعدی A7600 است که دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی است. این دستگاه هم مجهز به پردازنده هشت هسته‌ای مدیا تک با فرکانس 1.5 گیگاهرتز است. دو دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی و یک رم دو گیگابایتی و حافظه داخلی 8 گیگابایتی از دیگر مشخصات این هندست هستند.

هندست دیگری که انتظار داریم خیلی زود معرفی شود،  Vibe Z3 Pro است. دستگاهی 5.5 اینچی با صفحه Quad HD که احتمالا در رویداد MWC 2015 آن را خواهیم دید. امیدواریم که این دستگاه که پرچمدار کمپانی نیز است، با اندروید آبنبات چوبی عرضه شود.

لنوو A7600

Lenovo-A7600

لنووK50

Lenovo-K50

 

1 در مورد “اولین اسمارت فون‌های مجهز به اندروید 5.0 کمپانی لنوو معرفی شدند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH