اپ رسان: بروس لی به جنگ با بی‌عدالتی می‌رود (با لینک دانلود)

همه ما یک بروس لی درون خود داریم! نمی‌دانم چه چیز در هنرهای رزمی وجود دارد که هر بار به تماشای فیلم‌های بروس لی می‌نشینیم، دلمان می‌خواهد پس‌ از آن بلند شده و مشت و لگد حواله در و دیوار کنیم!

حالا می‌توانیم این انرژی نهفته‌ای که مدت‌ها درون خود سرکوب کرده‌ایم، در این بازی اندرویدی تخلیه کرده و تا می‌توانیم دشمنان را لت‌ و پار کنیم!
در این بازی دوبعدی با گرافیک فوق‌العاده که به سبک و سیاق بازی‌های قدیمی است، شما بروس لی هستید.
در آغاز بازی و در بخش نخست به شما گفته می‌شود که چطور و با چه کنترل‌هایی به مبارزه بپردازید. هر دشمنی که سر راهتان قرار می‌گیرد، باید آن‌قدر با تکنیک‌های مختلف بزنید تا دیگر جانی برایش باقی نماند.

بروس لی به جنگ با بی‌عدالتی می‌رود

این بازی دارای مراحل مختلفی است که هرچه پیش می‌رود مأموریت شما دشوارتر می‌شود. در طی این مراحل، هم به نحوه بازی و مبارزه تسلط پیدا می‌کنید و هم با شکست دادن این افراد بد ذات می‌توانید سکه جمع‌آوری کنید. با داشتن این سکه‌ها می‌توانید امکانات و توانایی‌های تازه‌ای به دست آورید.

بروس لی به جنگ با بی‌عدالتی می‌رود

گرافیک برنامه و شخصیت‌پردازی‌ها واقعاً قابل‌توجه است و موسیقی پس‌زمینه آن دوست‌داشتنی به نظر می‌رسد، به‌علاوه اینکه در هنگام مبارزه و واردکردن ضربات، صداهای فریادی هم شنیده می‌شود و احساسی واقعی ایجاد می‌کند. هر مرحله بازی انگار صحنه‌ای از فیلم است و عناوینی دارد مانند: “محافظت از استاد پیر”.
این بازی نه‌تنها نظر طرفداران بروس لی را به خود جلب خواهد کرد، بلکه آن دسته افراد که حتی یکی از فیلم‌های او را ندیده‌اند نیز مجذوب خواهد ساخت.
از تمام این‌ها گذشته این بازی رایگان است و امتحانش خالی از لطف نیست. نگاهی به آن بیندازید شاید نظر شما را هم جلب کرد.

بروس لی به جنگ با بی‌عدالتی می‌رود

7 در مورد “اپ رسان: بروس لی به جنگ با بی‌عدالتی می‌رود (با لینک دانلود)”

  1. نصب کردم دیتا رو هم نصب کردم ولی یه کلمه انگلیسی مینویسه که جلوش عدد میاد بعدم تا ۷بیشتر نمیره لطفا زود تر راهنمایی کنید

  2. عالی من نسخه اندرویدش رو روی اس6 دارم جواب داد سرگرم کننده بود و نصبت به حجم کمش دارای گرافیک خوبی بود من با گیم هکر حکش کردم درکل ممنون از بازی خوبتون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH