اسکرین شات‌هایی از مرورگر اسپارتان منتشر شد!

ماه گذشته کمپانی مایکروسافت بسیار خوش درخشید (البته فعلا بر روی کاغذ)، این کمپانی نسخه جدید سیتسم عامل خود را با نام ویندوز 10 به‌طور کامل معرفی کرد و دستیار صوتی این شرکت با نام کورتانا و مرورگر جدید مایکروسافت با نام رمزی اسپارتان نیز معرفی شدند.

20150207_175139_334

عملکرد دستیار صوتی کورتانا تاکنون در نسخه آزمایشی ویندوز 10 ارزیابی شده و به خوبی قادر است تا دستورات صوتی را انجام دهد. اما تاکنون عملکرد اسپارتان را مشاهده نکردیم؛ زیرا فعلا در نسخه آزمایشی ویندوز 10 شاهد این مرورگر جدید نیستیم. اما امروز یک وب‌سایت چینی با نام ITHome اسکرین شات‌هایی از پروژه اسپارتان را منتشر کرده است که در آن می‌توان با رابط کاربری و ویژگی‌های آن آشنا شد. در ادامه می‌توانید تصاویری از این نسخه را مشاهده کنید (برای مشاهده تصاویر در سایز اصلی بر روی آن‌ها کلیک کنید).

نسخه آزمایشی ویندوز با شماره ساخت 10009 در دسترس توسعه دهندگان مایکروسافت است و مرورگر اسپارتان نیز در این نسخه وجود دارد. به احتمال زیاد تصاویر منتشر شده مربوط به این نسخه از ویندوز 10 است که در دسترس منابع این وب‌سایت چینی قرار دارد.

تاکنون اغلب کاربران از مرورگر فعلی مایکرسافت با نام اینرنت اکسپلورر چندان راضی نبوده‌اند و پروژه اسپارتان می‌تواند نظر و دیدگاه کاربران در این خصوص را تغییر دهد. ویژگی‌هایی نیز در مرورگر اسپارتان وجود دارد که می‌توان از طریق اسکرین شات‌ها به آن پی برد. مایکروسافت در اسپارتان منوی علاقه‌مندی‌ها، لیست خواندنی‌ها و حالت مطالعه طولانی را قرار داده است که فعلا کاربران عادی قادر به آزمایش مرورگر اسپارتان نیستند. مایکروسافت در کنار نسخه رسمی ویندوز 10، مرورگر جدید خود را نیز قرار خواهد داد تا کاربران این سیستم عامل بتوانند از استفاده کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH