با اسمارت فون چینی سرندی پیتی S7 آشنا شوید

حتما تاکنون نام سرندیپیتی را شنیده اید! این‌طور نیست؟

شاید هم با شنیدن این اسم یاد دوران کودکی کرده و حس نوستالژیک شما بر انگیخته می‌شود! اما سرندیپیتی ما این بار یک غول بزرگ و زیبا نیست، یک گجت دیجیتالی است.

قطعا تاکنون دیگر محصولی روی زمین وجود ندارد که کشور چین برای تولید آن حرکتی انجام نداده باشد؛ اما در حوزه دیجیتال، این بار یک کمپانی چینی در نظر دارد تا اسمارت فونی با کیفیت و جذاب را با نام آشنای Serendipity S7 تولید و وارد بازار کند.

سرندیپیتی را که خاطرتان هست، یک بچه غول بزرگ، بنفش و البته بامزه! کمپانی تولید کننده این محصول صفحه نمایش S7 را با کمترین حاشیه موجود تولید کرده و ضخامت آنرا نیز تنها 7 میلی‌متر انتخاب کرده است تا هیچ شباهتی به غول بنفش قصه ما نداشته باشد.

اما این اسمارت فون چینی، چه قابلیت‌های دیگری دارد؟ صفحه نمایشی 5.5 اینچی با وضوح FHD و محافظ قدرتمند Gorilla Glass 3، پردازنده اسنپدراگون 400 به همراه 2 گیگابایت رم و 16 گیگ حافظه داخلی از مشخصات آن است که این اسمارت فون را یک گزینه مناسب برای کاربران قلمداد می‌کند. یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و یک نمونه 5 مگاپیکسلی در جلو نیز کاربران را بری عکاسی همراهی می‌کند. نهایتا این غول زیبا با یک باتری 2600 میلی آمپری وارد بازار می‌شود.

ظاهر این گوشی در نگاه اول شما را قطعا یاد محصول نام آشنای اپل، یعنی آیفون خواهد انداخت! خصوصا بدنه یکپارچه و فلزی آن!

البته محصولات زیادی هم اکنون با مشخصاتی شبیه به این دستگاه در بازار وجود دارند که نام برندهای معتبر را نیز بر روی خود می‌بینند، البته تنها وجه تمایز این دستگاه با رقبایش حاشیه بسیار کم اطراف صفحه نمایش است که خود به زیبایی بیشتر S7 کمک کرده است.

طبق اطلاعات اعلام شده این سرندیپیتی زیبا، تنها در تعداد محدود و جهت مناطق خاصی تولید خواهد شد. احتمالا تنها حدود 2 هزار دستگاه از سرندی پیتی وارد بازار می‌شود!

Serendipity-S7-appears-in-real-life-photos-gets-compared-with-the-iPhone-6-(1) Serendipity-S7-appears-in-real-life-photos-gets-compared-with-the-iPhone-6-(2) Serendipity-S7-appears-in-real-life-photos-gets-compared-with-the-iPhone-6-(3) Serendipity-S7-appears-in-real-life-photos-gets-compared-with-the-iPhone-6-(4) Serendipity-S7-appears-in-real-life-photos-gets-compared-with-the-iPhone-6

6 در مورد “با اسمارت فون چینی سرندی پیتی S7 آشنا شوید”

  1. قشنگه حاشیه دور نمایشگر خیلی کمه که همین خیلی به زیباتر شدنش کمک کرده البته فکر کنم خیلی مقاومت نداشته باشه. ولی کلاً چینی ها راند دنیا رو تو همه زمینه ها در مینوردند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH