ثبت ویدیو اسلوموشن 120 فریم با وضوح 4K به زودی بر روی اسمارت فون‌ها امکان پذیر می‌شود!

چیزی که باعث می‌شود که ویدئو یا فیلم ضبط شده بیش از پیش خیره کننده به نظر رسیده و جذابیت آن چند برابر شود، حالت Slow-Motion یا همان صحنه آهسته خودمان است! فیلم‌ها در این حالت جزییات را برای شما بیشتر به نمایش گذاشته و باعث می‌شود تا بیننده بیشتر به آن توجه کند، به همین دلیل نمی‌توان از علاقه وافر به این نوع تصاویر ضبط شده سر باز زد. حتی گاهی اوقات افراد برای لذت بردن و سرگرمی بیشتر خود، برخی از حرکات سریع و یا حتی دیوانه وار خود را نیز با این فناوری ضبط کرده و از دیدن آن لذت می‌برند.

matrix-neo-bullet-dodge

خبر خوشی که برای شما داریم در همین حوزه است. در سال 2016 میلادی، بعنی نزدیک به یک سال دیگر، شما می‌توانید این نوع فیلم برداری را به راحتی بر روی اسمارت فون خود داشته باشید.

چیپ جدید ARM یعنی Cortex –A72 قادر خواهد بود تا به ضبط فیلمهایی با 120 فریم بر ثانیه و کیفیت فوق العاده 4K بپردازد. اگر بخواهیم این موضوع را با اسمارت فون های فعلی بازار مقایسه کنیم، باید بگوییم که دستگاه‌هایی که هم اکنون تولید می‌شوند، تنها قادر هستند حدود 5 دقیقه فیلم 4k آن‌هم با قدرت 30 فریم بر ثانیه ضبط کنند.

قرار دادن ویژگی ضبط 120fps آن‌هم با وضوح 4K یعنی اینکه شما می‌توانید فیلم عادی خود را حدود 5 برابر آهسته تر ببینید، آن‌هم بدون اینکه ذره‌ای از وضوح خارق‌العاده آن کاسته شود.

هم اکنون، آیفون 6 تنها دستگاهی است که می‌تواند فیلم‌های شما را با قدرت 240 فریم بر ثانیه یا 8 بار آهسته تر از حالت عادی ضبط کند در حالی که مجهز ترین پرچم‌دار اندرویدی بازار تنها می‌تواند فیلم شما را با قدرت 120 فریم بر ثانیه و آن‌هم با وضوح 720p رکورد کند.

2 در مورد “ثبت ویدیو اسلوموشن 120 فریم با وضوح 4K به زودی بر روی اسمارت فون‌ها امکان پذیر می‌شود!”

  1. (آیفون 6 تنها دستگاهی است که می‌تواند فیلم‌های شما را با قدرت 240 فریم بر ثانیه یا 8 بار آهسته تر از حالت عادی ضبط کند)O_o
    ————————————-
    240فریم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH