با 10 بازی برتر ویندوز فونی در حوزه پازل آشنا شوید! (همراه لینک دانلود)

اسمارت فون‌ها امروز نقش بسیار زیادی در زندگی روزمره ما دارند و تقریبا اغلب ما روزانه ساعات زیادی را با آن‌ها سپری می‌کنیم. عده‌ای تنها از طریق اسمارت فون‌ها به مکالمه می‌پردازند اما عده‌ای دیگر در کنار برقراری ارتباطات خود، با گوشی بازی، وب‌گردی و… نیز انجام می‌دهند. البته باید به این نکته نیز ازعان کنیم که بازی کردن در یک اسمارت فون با صفحه نمایش بزرگ (5 اینچ و بیشتر)‌ بسیار جالب و خوش‌آیند است و اپلیکیشن‌ و بازی‌های بسیار زیادی نیز برای اسمارت فون‌ها منتشر شده است که کاربران سیستم عامل‌های اندروید، ویندوز فون و iOS می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

puzze-games-lumia-735

محصولات ویندوز فونی مایکروسافت ‌(نوکیا) که با نام لومیا شناخته می‌شوند نیز تاکنون اپلیکیشن‌های زیادی را دریافت کرده‌اند و کاربران آن‌ها نیز می‌توانند از این اپلیکشین‌ها استفاده کنند. همان‌طور که مطلع هستید بازی‌ها طبقه‌بندی خواصی دارند و برای مثال می‌توان به مسابقه‌ای، جنگی و… اشاره کرد. بازی‌های پازلی نیز دسته دیگری هستن که در زبان فارسی جورچین نامیده می‌شوند و در این مقاله تصمیم داریم تا با 10 بازی برتر و رایگان پازلی برای ویندوز فون (اغلب ویندوز فون 8.1) آشنا شویم. برای دانلود این اپلیکیشن‌ها نیز می‌توانید از طریق لینک‌های موجود در زیر مطالب وارد عمل شوید.

Snap Attack

Snap-Attack-150x150

Snap Attack یکی از بازی‌هایی است که نیاز دارد کاربر سریع باشد تا بتواند در عرض 2.5 دقیقه پازل را بسازند و در کنار یک دیگر قرار دهد. شما می‌توانید این بازی را از طریق لینک زیر دانلود نمایید.

دانلود بازی Snap Attack

Doodle God: Planet

Doodle-God-Planet-150x150

در این بازی کاربران می‌توانند تصاویر بسیار زیادی را از بخش‌های مختلف نظیر حیوانات، کره زمین و… در کنار یک دیگر قرار دهند و به بازی بپردازند. این بازی برای ویندوز فون در دسترس است و کاربران می‌توانند آن را برای دستگاه ویندوزفونی خود دانلود و نصب نمایند.

دانلود بازی Doodle God: Planet

Logo Quiz Ninja

Logo-Quiz-Ninja-150x150

همان طور که از نام این بازی بر می‌آید شخصیت‌های نینجا در جریان بازی حضور دارند و همین دلیل باعث شده است که Logo Quiz Ninja تبدیل به یکی از بازی‌های محبوب و دوست داشتنی در میان کاربران شود. در این بازی لوگو و آرم کمپانی‌های مختلف وجود دارد که کاربر می‌بایست آن‌ها را تشخیص داده و به نام کمپانی متصل کند و جریان بازی به همین منوال ادامه می‌یابد.

دانلود Logo Quiz Ninja

Hexic

Hexic-150x150

بازی Hexic حدود 100 مرحله دارد که در طبقه بندی پازل یا جورچین قرار می‌گیرد و کاربر می‌تواند با دانلود و نصب آن لحظات خوبی را برای خود ثبت کند.

دانلود Hexic

Tetris Blitz

Tetris-Blitz--150x150

در این بازی کاربر دو دقیقه زمان دارد تا پازل‌ها را در کنار یک دیگر قرار دهد و از طریق آپشن‌های حرکتی (گسچر‌های حرکتی) جریان بازی را ادامه دهد و امکان درگ کردن و کشیدن انگشت نیز وجود داشت.

دانلود Tetris Blitz

Throne Together

Throne-Together--150x150

این بازی در استودیو مایکروسافت ساخته شده است و از همین ابتدا کار معلوم است که می‌تواند کاربرپسند و جالب باشد. همانند اغلب بازی‌های پازل، در این بازی نیز کاربر می‌بایست تصاویر و الگو‌های مختلف را در کنار یکدیگر قرار داده و مراحل بازی را سپری کند.

دانلود Throne Together 

Flow Free

Flow-Free-150x150

این بازی پازل نیز با زمان و تایم کار می‌کند و کاربر می‌بایست در مدت زمانی مشخص خطوط رنگ‌های مختلف را به یک دیگر متصل سازد و کاربران می‌بایست سریع اعمال خود را انجام دهند.

دانلود Flow Free

Microsoft Minesweeper

Microsoft-Minesweeper--150x150

همانطور که از نام این بازی بر می‌آید، استودیو مایکروسافت تولید کننده این بازی بوده است و در واقع این نسخه جدید و به‌روز بازی قدیمی است که مایکروسافت طراحی، رابط کاربری، صدا‌ها و… را تغییر داده که در کل جریان بازی جذاب‌تر شده است. شما می‌توانید این بازی را از طریق لینک زیر دانلود و نصب کنید.

دانلود Microsoft Minesweeper

AlphaJax

AlphaJax-150x150

AlphaJax یکی از محبوب‌ترین‌هاست که تاکنون کاربران زیادی داشته است و یک بازی 15 در 15 است و کاربران می‌توانند به‌صورت تکی یا چند نفره بازی کنند و ساعات خوبی را برای خود رقم زنند.

دانلود AlphaJax

2048 Puzzle

2048-Puzzle--150x150

نام بازی از جریان و ماجرا آن گرفته شده است. در طول این بازی کاربر می‌بایست از طریق لمس کردن صفحه نمایش دو عدد هم اندازه را در کنار یکدیگر قرار دهد تا دو کاشی اعداد با یکدیگر ادغام شده و یک کاشی شوند. بعد ماجرا تا زمانی ادامه می‌یابد که کاربر بتواند همانند تصویر بالا اعداد 2048 را در کنار یکدیگر قرار داده و در این صورت برنده شود (هووورا).

دانلود 2048 Puzzle

البته به این نکته نیز توجه داشته باشید، از آن جایی که بازی‌های کامپیوتری (بازی اسمارت فون‌ها نیز شامل آن می‌شود) اغلب اعتیاد آور هستند بهتر است زیاده روی نکنید و به سایر کار‌های خود نیز به پردازید.

3 در مورد “با 10 بازی برتر ویندوز فونی در حوزه پازل آشنا شوید! (همراه لینک دانلود)”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH