اچ‌تی‌سی پرانتز‌ها را در نام پرچمدار جدیدش حذف خواهد کرد!

جمعه هفته گذشته اطلاعات نسبتا تایید شده‌ای از اچ‌تی‌سی وان m9، پرچم‌دار آینده اچ‌تی‌سی منتشر شد و بر اساس این اخبار کپمانی مذکور تصمیم دارد پرانتز‌های نام پرچم‌دار خود را حذف کرده و بدون آن‌ها محصول آینده خود را نام گذاری کند که با این وجود نام کامل این محصول به صورت HTC One m9 خواهد بود.

چندی پیش نیز دعوت نامه مراسم معرفی پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی منتشر شده بود و اکنون نیز با توئیت جدید این شرکت معلوم است که پرانتزها حذف خواهند شد و شاهد نامی بدون پرانتز خواهیم بود. اچ‌تی‌سی اخیرا در تیزر‌های تبلیغاتی خود از واژه One Life یا “یک زندگی” استفاده می‌کند که در توئیت‌های این شرکت نیز هشتگ #OneLife قرار می‌گیرد.

m9-t

سامسونگ همیشه بر روی اسمارت فون‌های خود مانور تبلیغاتی بسیار گسترده‌ای می‌دهد و از تلویزیون تا بنر‌های بزرگراه‌ها میزبانی تبلیغات این شرکت را برعهده می‌گیرند. حال اچ‌تی‌سی نیز با عبرت گرفتن از این موضوع تصمیم دارد بر روی پرچم‌دار جدید خود تبلیغات زیادی را انجام دهد تا او نیز همانند سامسونگ در مرکز توجهات قرار گیرد.

علاوه بر این، ‌اچ‌تی‌سی یک تیرز تبلیغاتی از 3 طراحی را منتشر کرده است که در آن از کاربران می‌خواهد یکی از آن‌ها را انتخاب کنندگویا قرار است وان m9 با طراحی مورد انتخاب کاربران در مراسم این کمپانی معرفی شود. در یکی از این تصاویر نیز شاهد فلاش دوگانه این محصول هستیم و البته انتظار دوربین دوگانه را نیز بر روی وان m9 نداریم.

به هر حال برای آشنایی با نسخه نهایی پرچم‌دار اچ‌تی‌سی می‌بایست تا 10 اسفند ماه منتظر بمانیم تا با زیبا روی جدید اچ‌تی‌سی آشنا شویم. علاوه بر این شما می‌توانید از طریق لینک زیر به کلیه اخبار منتشر شده در خصوص اچ‌تی‌سی وان m9 دسترسی یابید.

سفری به دفترچه آی‌تی‌رسان: همه آنچه که در رابطه با اچ‌تی‌سی وان m9 می‌دانیم!

1 در مورد “اچ‌تی‌سی پرانتز‌ها را در نام پرچمدار جدیدش حذف خواهد کرد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH