اچ‌تی‌سی می‌گوید که منتظر چیزی بسیار بزرگ باشید!

HTC-One-M9-renders---this-phone-is-on-fire-(6)

هرچه به کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلونا نزدیک‌تر می‌شویم، تب و تاب علاقه‌مندان برای معرفی محصولات جدید و ملاقات با تازه‌های سازندگان بزرگ نیز بیشتر می‌شود. در این بین، کمپانی اچ‌تی‌سی هم اخبار زیادی در پیرامون خود دارد و به جز پرچمدار جدید آن، به نظر می‌رسد خبرهای دیگری هم در راه باشد.

ساعاتی پیش اچ‌تی‌سی آمریکا در صفحه توئیتر خودش نوشت: Something HUGE is coming from HTC بدین معنی که چیزی بسیار بزرگ از سوی اچ‌تی‌سی می‌آید! به احتمال زیاد این سخن مربوط به کنفرانس این کمپانی در اول مارس، یعنی در حدود 10 روز آینده است که محصولات جدید این شرکت معرفی خواهد شد.

اگرچه اچ‌تی‌سی اطلاعات دقیقی در ارتباط با این سمینار ارایه نکرده است اما از قرائن و شواهد پیداست که بایستی منتظر اچ‌تی‌سی وان M9 باشیم، اما نه فقط یک دستگاه بلکه نسخه پلاس آن نیز همچون اپل، سر از محصولات تازه این کمپانی برخواهد آورد.

اخبار حاکی از این هستند که M9 از یک نمایشگر 5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی بهره می‌گیرد و نسخه پلاس آن، چندان که فکر می‌کنیم بزرگ نخواهد بود و در حد 5.2 اینچ اما با وضوح QHD عرضه می‌شود.

پس می‌توان گفت که واژه Huge به معنای بزرگ در اندازه نیست و بیشتر از همه به حس ورود محصولاتی خاص و توانمند بازمی‌گردد. البته از سوی دیگر هم نباید این امکان را از نظر دور داشت که اچ‌تی‌سی وان M9 پلاس یک نمونه با ابعاد بزرگ و نمایشگری پهناور باشد تا این واژه را هم با اندازه خودش معنا ببخشد.

تنها راه برای درک صحیح این سخن اچ‌تی‌سی، صبر کردن تا اول مارس است تا ببینیم این کمپانی چه چیزی در چنته دارد.

6 در مورد “اچ‌تی‌سی می‌گوید که منتظر چیزی بسیار بزرگ باشید!”

  1. b nazaram htc tanha raqib apple to mahsolateshe va bayad sayesho bokone ta qeymatesh nesbat b keyfiyate mahsolatesh hamishe pain tar bashe ta mokhaatabaye khodesho hefz kone

  2. HTC رو نمی دونم ولی سامسونگ 10 اسفند اتفاق بزرگ رو رونمایی می کنه که لحظه شمارهای ما به راه افتادن!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH