شاید سامسونگ، فقط به سه ویژگی برجسته گلکسی S6 اشاره کرده است

Samsung-Galaxy-S6-metal-teaser

این روزها اخبار و شایعات ضد و نقیضی از پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی S6 به گوشی می‌رسد که وقتی تنها 8 روز تا مراسم رونمایی این دستگاه باقی‌مانده، دیگر این افشاگری‌های نمی‌تواند خیلی جذاب باشد و به نظر می‌رسد تنها کمپانی سازنده قصد دارد با این حرکات، با ذهن افراد بازی کند. اخیرا سامسونگ نروژ 3 تصویر تبلیغاتی و مبهم از این گوشی منتشر کرده که به قابلیت‌های احتمالی گلکسی S6 اشاره دارد.

glaaxys6norway3-635x327

هر کدام از این سه تصویر حاوی شایعه‌ای بوده که به صورت گرافیکی نمایش داده شده است. از تصویر اول این‌گونه برداشت می‌شود که یکی از امکانات گلکسی S6 سامسونگ، اسپیکرهای استریو در جلوی دستگاه خواهد بود. خیلی‌ها منتظر بودند تا چنین روزی را روی محصولات سامسونگ ببینند. ولی پیش از این اچ‌تی‌سی با تجهیز پرچمداران خود به اسپیکرهای استریو در قسمت جلوی دستگاه به اندازه کافی ما را شگفت‌زده کرده بود، ولی وقتی قرار است در این گوشی از نمایشگر منحنی AMOLED استفاده شود، می‌توانیم فقط امیدوار باشیم که سامسونگ بتواند به هدف خود برسد.

galaxys6norway2-635x326

در تصویر دوم که گزینه قطعی‌تری به نظر می‌رسد، از دوام و مقاومت گلکسی اس6 گفته شده است و باید این جمله را مهر تاییدی بدانیم بر شایعاتی که مدعی شده بودند پرچمدار جدید سامسونگ با بدنه فلزی معرفی خواهد شد. در حالی که استفاده از فلز گزینه بسیار خوبی به نظر می‌رسد ولی قسمت پلاستیکی پشت دستگاه نیز می‌تواند همچنان یک گزینه ناامیدکننده باشد که به سادگی شما را آزار می‌دهد. اما به هیچ عنوان قصد سرزنش‌کردن سامسونگ را ندایم و اتفاقا مسیری که این غول کره‌ای انتخاب کرده و در آن قرار گرفته را دوست داریم و این کمپانی را تحسین می‌کنیم.

Galaxys6norway12

سومین و در نهایت آخرین تصویر، نوید استفاده از یک نمایشگر سه‌طرفه را به ما می‌دهد که شاید کمی تامل‌برانگیز باشد، ولی به نظر می‌رسد در حال حاضر عملی نخواهد بود. ماه سپتامبر سال گذشته میلادی، سامسونگ در جریان رویداد IFA2014 برلین آلمان همزمان با پکن و نیویورک از دو غول جدید خود یعنی فبلت گلکسی نوت4 و گلکسی نوت Edge با نمایشگر دوطرفه منحنی رونمایی کرد که توانست صفحه نمایش منحنی را وارد بازار کند. ارائه گلکسی نوت اج به همان اندازه که شگفت‌انگیز بود، بازخوردهای متفاوتی را از سوی مردم در پی داشت که در نتیجه مطمئن نیستیم سامسونگ به زودی سراغ طراحی نمایشگر سه‌طرفه برود. با این وجود موضوعی که تقریبا قطعی شده، عرضه گلکسی S6 Edge خواهد بود که احتمال معرفی آن بسیار زیاد است و شاید این سبک طراحی همان چیزی است که برای این گوشی در نظر گرفته‌اند.

آیا واقعا سامسونگ با این حرکت زیرکانه قصد داشته به نوعی این قابلیت‌ها (که تا زمان رونمایی در حد شایعه است) را تایید کند و اعلام نماید که واقعا از آنها روی گلکسی اس6 بهره می‌برد؟ پاسخ این سوال فقط با گذشت زمان مشخص می‌شود و تا فرارسیدن لحظه رونمایی، هر خبر یا شایعه جدیدی را برای شما در آی‌تی‌رسان منتشر خواهیم کرد.

منبع: androidheadlines

7 در مورد “شاید سامسونگ، فقط به سه ویژگی برجسته گلکسی S6 اشاره کرده است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH