تمام مشخصات اچ‌تی‌سی M9 به همراه چهره و بهای آن لو رفت!

بر اساس اطلاعات وب‌سایت آلمانی MobileGeeks که یکی از منابع معتبر این حوزه شناخته می‌شود، تمامی اطلاعات و آخرین تصاویر این پرچم‌دار اندرویدی منتشر شد. این منبع خبری قیمت حدودی M9 را نیز درج کرده و خیال هواداران کمپانی HTC را تا حدی زیادی راحت کرده است.

تصاویر منتشر شده، رنگ‌های نقره‌ای و سیاه طلایی این محصول زیبا را نیز به بینندگان نشان داده است. این عکس‌ها نشان از دیزاین کاملا شبیه این محصول با دیگر تولیدات سری M دارد.

انتشار مشخصات M9 هیچ سورپرایزی برای علاقه‌مندان در بر ندارد! این محصول با صفحه نمایشی 5 اینچی آن‌هم با وضوح FHD عرضه می‌شود. پردازنده 8 هسته‌ای و 64 بیتی اسنپدراگون 810 با فرکانس 2 گیگاهرتز، 3 گیگابایت رم و 32 گیگ حافظه داخلی که از طریق کارت حافظه می‌توانید آن را تا 128 گیگ افزایش دهید، از مشخصات سخت افزاری این پرچم‌دار تایوانی است.

M9 با یک دوربین 20 مگاپیکسلی در پشت عرضه شده و دوربین جلوی آن، 4 مگا پیکسلی بوده که از فناوری اولترا پیکسل بهره می‌برد. در واقع این کمپانی تایوانی هنوز بر روی این فناوری‌اش پا می‌فشرد!

اندروید 5.0 به همراه نسخه 7 رابط کاربری Sense تجربه‌ای جدید را در بهره‌گیری از اندروید برای کاربران رقم خواهد زد.

اسپیکرهای بوم ساند، NFC، بلوتوث نسخه 4.1 و قابلیت LTE (سرعت بالای 300Mbps) از دیگر قابلیت‌های این پرچم‌دار جدید htc است. M9 با ضخامت 9.61 میلی‌متر و وزن 157.5 گرم نشان می‌دهد که آن‌چنان هم کم وزن و باریک نخواهد بود. همچنین این کمپانی یک باتری 2900 میلی آمپری را برای M9 کنار گذاشته است.

این وب‌سایت اعلام کرده است که از ماه آوریل شروع به فروش آخرین محصول اچ‌تی‌سی خواهد کرد و قیمت پایه آن در حدود 749 یورو خواهد بود.

اخبار منتشر شده در این حوزه نشان می‌دهد، که htc در مراسم MWC2015 به طور قطع M9 را معرفی خواهد کرد، اما شایعات حاکی از آن است که htc نسخه دیگر این پرچم‌دارش را یعنی M9 Plus که از صفحه نمایشی 5.2 اینچی و وضوح QHD بهره می‌برد، در همان مراسم معرفی خواهد نمود.

0001 00002

003004

11 در مورد “تمام مشخصات اچ‌تی‌سی M9 به همراه چهره و بهای آن لو رفت!”

  1. خیلی خوشگله فقط امیدوارم دکمه های اندرویدش مث مدل 2013 خازنی و زیر صفحه باشه…

    تنها دلیلی که از M8 خوشم نیومد همین موضوع بود…

  2. غیر ممکنه این باشه.درضمن فراموش نشه که رسما مدیرعامل شرکت اچ تی سی اعلام کرد بود که امسال با محصولی شگفت انگیز وارد بازار میشیم که بهترین محصول تولیدی خواهد بود و تنها شگفتی که میشه بهش رسید فقط طراحی گوشی ام 9 هست چون از نظر سخت افزار تقریبا همه شرکتها در یک سطح قرار دارن

  3. یعنی میخوام بدونم این با قبلی بجز لنز زشت تر دوربینش چه فرقی کرده ، این همه شایعات و رندر و عکس و خبر ، اخرش شد این!!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH