چگونه در کنار پخش موسیقی از یوتیوب کار‌های دیگری انجام دهیم؟

سرویس ویدیویی یوتیوب یکی از محبوب‌ترین‌هاست و روزانه چندین هزار ساعت فیلم و موسیقی نمایش می‌دهد و کاربران مختلفی نیز دارد. اما مشکلی که اغلب افراد با آن مواجه هستند عدم امکان پخش در زمانی است که اپلیکیشن در پشت سایر برنامه‌هاست. برای مثال شما موسیقی مورد علاقه خود را اجرا می‌کنید و دوست دارید تا در کنار گوش دادن به آن کار دیگری را نیز بر روی اسمارت فون اندرویدی‌تان انجام دهید اما  به محض خروج از برنامه موسیقی نیز قطع می‌شود.

توسعه دهندگان این اپلیکیشن بنا بر قوانین مختلف امکان این قابلیت را بر روی گوشی اضافه نمی‌کنند و همچنان کاربران با فقدان آن دست پنجه نرم می‌کنند. اما از آن‌ جایی که همیشه کاربران دستگاه‌های روت شده دسترسی‌های زیادی را نسبت به نسخه معمولی دارند، در این زمینه نیز می‌توانند اقداماتی را انجام دهند و در حین انجام کاری به صدای فیلم یا موسیقی یوتیوب نیز گوش فرا دهند. برای آموزش این ترفند در ادامه مطلب همراه ما باشید.

How-to-play-YouTube-videos--amp-music-in-the-background-on-Android-root

برای شروع کار اپلیکیشن Xposed Installer را دریافت و نصب کنید (امکان نصب فقط برای دستگاه‌های روت شده میسر است) و سپس در بخش دانلود از طریق آیکون کوچک جستجو وارد عمل شوید و واژه YouTube Background Playback را تایپ کنید و نتیجه یافت شده را لمس نمایید.

How-to-play-YouTube-videos--amp-music-in-the-background-on-Android-root-(1)

حال بر روی گزینه Versions بروید و آخرین نسخه را دانلود کنید.

How-to-play-YouTube-videos--amp-music-in-the-background-on-Android-root-(2)

بعد از دانلود فایل مورد نظر، برنامه مراحل نصب را سپری خواهد کرد و سپس دوباره اپلیکیشن Xposed Installer را اجرا کنید و از طریق بخش Modules تیک گزینه نصب شده را فعال نمایید.

How-to-play-YouTube-videos--amp-music-in-the-background-on-Android-root-(3)

به همین سادگی، از این پس شما می‌توانید در کنار لذت بردن از موسیقی در حال پخش از یوتیوب، کار‌های دیگری را نیز بر روی اسمارت فون اندرویدی خود انجام دهید.

8 در مورد “چگونه در کنار پخش موسیقی از یوتیوب کار‌های دیگری انجام دهیم؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH