شما بگویید من چیستم؟ (چیستان ششم)

man-chistam6

حال به مسابقه ششم رسیدیم تا حدس بزنید که چیستان امروز درباره چیست! اگر با شرایط کلی مسابقه می‌خواهید آشنا شوید، این صفحه را بخوانید. همچنین دقت داشته باشید برای شرکت در مسابقه، بایستی حتما در سایت ثبت نام بکنید (عضو شوید). این مسابقات در پانزده مرحله و به صورت روزانه برگزار خواهد شد. ساعت شروع، هر روز 17 بعد از ظهر است و شما تا فردا ساعت 12 ظهر فرصت دارید تا در مسابقه شرکت کرده و پاسخ خود را در کامنت‌ها قرار دهید. در این بین، در ساعاتی خاص به شما راهنمایی‌هایی برای حل مسابقه (در صورت دشوار بودن) می‌کنیم. ساعت قرار دادن راهنمایی‌ها مشخص نیست ولی مکان قرار گیری راهنما فقط در صفحه اینستاگرام آی‌تی‌رسان است.

مسابقه ششم: من چیستم؟

کلا اعصاب و مصابم تعطیل هست! هر کی که بخواد با من شوخی بی‌جا بکنه، یه گلوله در مخش خالی می‌کنم. فکر کردید یکی از بازیگرهای سینما یا شخصیت فیلم‌های آلفرد هیچکاک هستم؟ خیر! من واقعا داغونم، اگر دست پلیس بهم برسه، درجا تیربارونم می‌کنه، اما خب، این قابلیت رو دارم که دوباره زنده بشم و با دو تا همکار دیگه‌ام یک شهر بزرگ رو حسابی بهم بریزم؛ شهری که مرکز همه جور فساد و خلاف و لاابالی‌گری هست. راستی، اگر می‌خواستین جای دوری برید، حتما روی مهارت خلبانی من حساب ویژه‌ای باز کنید، فقط روی اعصابم نرید که مجبور می‌شم یک گلوله خرجتون کنم! از من ترسیدین؟ خب جای لرزیدن، بگید که من کیستم؟!

برای پاسخ دادن سه نکته زیر را در نظر بگیرید

1- برای شرکت در این مسابقه حتما بایستی عضو سایت باشید و پاسخ را با نام کاربری خودتان ارسال کنید (برای عضویت از اینجا اقدام کنید). سه فردی که پس از مسابقه پانزدهم حایز بیشترین امتیاز شده باشند (در مجموع) به ترتیب یک دستگاه اسمارت بند سونی، یک هدست بلوتوث سونی و یک پاور بانک سونی دریافت خواهند کرد. همچنین یک جایزه ویژه هم برای کسانی که در مسابقه شرکت کرده‌اند (جدا از بحث کسب امتیاز) داریم. این جایزه، تبلت ال‌جی G Pad 10.1 است که بین همه کسانی که در مسابقه شرکت کرده‌اند و البته امتیازی بیشتر از 300 در سایت و پروفایل کاربری خودشان دارند، اهدا خواهد شد (شرایط عضویت در سایت و کسب امتیاز).

2- پاسخ را در کامنت‌های همین مطلب بگذارید! شاید با خود بگویید که سایر کاربران هم پاسخ شما را می‌بینند؛ درست است اما آن‌ها از کجا می‌دانند که جواب درست چیست؟ ضمن اینکه نفرات نخست، بیشترین امتیاز را دریافت می‌کنند و برای آنکه جواب صحیح خیلی سریع لو نرود، کامنت‌ها پس از 1 ساعت (یعنی ساعت 18 به بعد) نمایش داده خواهند شد.

3- برای گذاشتن دیدگاه درباره مسابقه محدودیتی وجود ندارد اما شما تنها یک بار می‌توانید پاسخ دهید و حتی اگر بفهمید که جواب‌تان اشتباه بوده، هیچ کاری برای تغییر آن دیگر نمی‌توانید بکنید! پس کاملا تامل کرده و سپس پاسخ را ارسال نمایید. بایستی پاسخ را هم در یک دیدگاه مجزا و به صورت زیر که داخل پرانتز قرار دارد، بنویسید.

(من چیستم: جواب)

69 در مورد “شما بگویید من چیستم؟ (چیستان ششم)”

  1. Trevor Phillips

    تروور مرد روز های سخت است!خشن,عصبانی,غیر قابل پیش بینی,کینه توز و بد تر از همه فردی بد نام است.

    یک جمله ی معروف از تروور:
    قهوه ی منو بیار و گر نه دستتو قطع می کنم!

    کله ای تاس دارد و اصلا اهل مد و به خود رسیدن نیست و بسیار ژولیده و کثیف است!او اغلب با زیر پوشی سفید و کثیف با شلوار جین پاره و چکمه های مشکی برای ست شدن به تن دارد!البته در اسکرین شات هایی با ظاهری دیگر نیز دیده شده است.چندین بریدگی و همچنین خالکوبی روی صورتش دارد (معروف ترین خالکوبی نقطه نقطه ایش با عنوان “CUT HERE” است) همچنین خالکوبی هایی روی گردن و بازوی او دیده می شود.روی انگشتان دست چپش عبارت * * * * حک شده است و روی انگشتان دست راستش عبارت Y O U به چشم می خورد.مثل اینکه جای زخم چاقویی روی شکمش به یادگار مانده است.در بعضی اسکرین شات ها با دستکش و ساعت تقویم دار دیده شده است.از لحاظ وزنی متوسط است.چاق نیست و عضلانی هم نیست

    صداگذار او Steven Ogg است.
    اولین شخصیت در سری است که معتاد به دارو های روان گردان است.
    اولین شخصیت در سری است که نام و نام خانوادگی خودش رو کامل نشون داد.
    او قیافه ای بسیار شبیه ریکاردو دیاز (شخصیت پولدار در GTA:Vice City که در قسمت اعیان نشین شهر ویلا داشت) است.
    در ابروی راست او خراش دیده می شود که از این لحاظ مثل نیکو بلیک است.
    او زخمی در ناحیه ی شکم (رو به بالا) دارد.
    او سومین شخصیتی است که عادت به پوشیدن لباس زیر (رکابی) دارد بعد از کارل و تونی.
    آهنگی که در تریلر مربوط به او پخش می شود Are You Sure Hank Done It this Way است که توسط Waylon Jennigs خوانده شده است.
    زمانی که او در ارتش خلبان بوده است,احتمالا افسر کمیسیون بوده است.در این صورت او باید مدرک دانشگاهی هم داشته باشد!!!

  2. یه سوال مگه سوالا رو از بین مطالب خود سایت انتخاب نمیکنند؟ ولی من هر چی مطلب در مورد gta گشتم هیچی پیدا نکردم:البته متنی که بتونه به این سوال جواب بده شاید هم بقیه جوابشون اشتباهه 🙁

    1. دوست عزیز اگه عبارت زیر رو گوگل میکردی خیلی راحت جواب رو بدست میاوردی !!!

      GTA CHARACTER WITH HIGH FLYING SKILL

        1. منم اول فکر میکردم اینطوری باشه. بعد از چند تا مسابقه فهمیدم الزاما اینطوری نیست. بنابراین از هر جایی ممکن سوال بیاد.
          اما جزوه بازه!!
          🙂
          گوگل در دسترس همه هست

    1. ما که هم دیر رسیدیم ، هم سایت خراب بود ، هم سوال مخصوص گیمر ها بود نه ما که منچ و مارپله فقط بلدیم خخخخخ ( البته اگه درست باشه همین جواب مخصوص گیمر ها بوده)

      1. اتفاقا من گیمر نیستم و آخرین بازیم سن آندریاس بود…

        ولی با مشخصاتی که سوال داده بود حدس زدم یکی از شخصیتهای سری GTA باشه.

        خدا پدر مادر موسسین گوگل رو بیامرزه !!!

  3. ●▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬ ♔ PEsaRE BaD ♔ ▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬●

    اقا این چه سوالیه گذاشتید خیلی سخته

  4. ســـــــــــــــــــام

    من همیشه از 5 گذشته میام تو سایت جواب میدم

    ، سوال هارو چه ساعتی قرار میدین که بعضی از شرکت

    کنندها یک دقیقه نگذشته جواب رو فرستادن !!!!

    مگه نگفته بودین سرساعت 5 مسابقه شروع میشه؟؟؟

    1. کامران جان خوشحال شدم از پاسخ درستت !!!

      تا یکی دو روز آینده بهت میرسم !!!

      حدسم بر اینه که رقابت خوبی داشته باشیم…

      فقط متاسفانه من از دیروز شروع به شرکت در مشابقه کردمو 4 تای اولو از دس دادم….

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

اسکرول به بالا
TCH