من کارت حافظه سونی SR-64HXA هستم!

حال نوبت به پاسخ مسابقه هشتم، به همراه معرفی برندگان آن می‌رسد. اگر با روال کلی مسابقات آشنا نیستید، این صفحه را بخوانید.

سوال مسابقه هشتم: من چیستم؟

حتما شنیده‌اید که می‌گویند تنها صداست که می‌ماند، اما من آمده‌ام تا این صدا را ماندگارترش کنم، چنا‌ن ماندگار که هیچ فردی بر روی زمین آن صدا را با چنین وضوحی نشنیده باشد. با وجود اینکه بسیار کوچک هستم اما چنان چه‌چه‌ای می‌زنم که بیا و ببین! البته این را هم بگویم که هرچه زور می‌زنم صدایم در نمی‌آید و تقریبا زبانی هم برای گفتن ندارم اما هرچه بگویم عالی پخش می‌شود و البته خودم هم کاره‌ای نیستم، باید کاربر تشکیلاتی را در اختیارم قرار دهد تا من بتوانم با کمک آن‌ها سوت بلبلی بزنم. بهتر بگم من و تشکیلاتم عین روح و جسم هستیم، باید هر دو باشیم تا بنوازیم. البته برای خرید من باید یا دیوانه باشید یا عاشق چون گران قیمت هستم. نمی‌دانم چرا ولی با وجود اینکه حدود یک هفته‌ای از تولدم می‌گذره اما همانند انتظار پدرم چندان مورد استقبال نیستم؛ البته شاید هم راهم دور است و فعلا بلیتی مستقیم از ژاپن به تهران نیافته‌ام! حال با صدایی خوش همانند من بگویید که من چیستم؟

پاسخ مسابقه هشتم: کارت حافظه سونی Premium Sound با نام SR-64HXA

در توضیح پاسخ این سوال و انتخاب برندگان هم عنوان کنیم که نام دقیق کارت حافظه SR-64HXA است اما از آنجایی که هدف ما، تشخیص گجت مورد پرسش است و در بسیاری از سایت‌ها و حتی روی تصویر مموری کارت، عنوان for Premium Sound درج شده، دوستانی که به درستی به این مموری کارت اشاره کرده باشند، پاسخ‌شان مورد قبول است.

sony-memory-card

برندگان مسابقه هشتم

کاربر با نام کاربری حمیدرضا به عنوان نفر اول 5 آی‌تی دریافت کرد.

کاربر با نام کاربری amir به عنوان نفر دوم 4 آی‌تی دریافت کرد.

کاربر با نام کاربری Orange Boy به عنوان نفر سوم 3 آی‌تی دریافت کرد.

کاربر با نام کاربری nalbandi به عنوان نفرچهارم 2 آی‌تی دریافت کرد.

کاربر با نام کاربری الیسا به عنوان نفر پنجم 1 آی‌تی دریافت کرد.

فراموش نکنید امروز ساعت 17 عصر مسابقه نهم با یک سوال جذاب و متفاوت دیگر منتظر شماست.

جدول رده بندی مسابقات به ترتیب امتیاز (سه نفر نخست، جایزه می‌گیرند!)

[table id=7 /]

8 در مورد “من کارت حافظه سونی SR-64HXA هستم!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH