سونی: یک دستگاه ضد آب دیگر در MWC معرفی خواهد شد

پس از اینکه سونی اعلام کرد که در مراسم چند روز آینده از محصولی باریک‌تر و سبک‌تر رونمایی خواهد کرد، روز گذشته سونی اعلام نمود که در این مراسم منتظر یک محصول ضد آب نیز باشید.

سونی در این تیزر اعلام کرد که در تاریخ 2 مارس منتظر خیس شدن باشید! در پی این تبلیغ، تصاویری منتشر شد که نشان می‌دهد سونی تبلت اکسپریا Z4 و اسمارت فون Xperia M4 Aqua را در مراسم دوم مارس معرفی خواهد کرد. به نظر می‌رسد هر دو Xperia سونی موفق به دریافت لایسنس IP68 شده‌اند.

تبلت Z4 به احتمال زیاد شبیه نسل پیشین خود یعنی Z2 خواهد بود. طبق اخبار اعلام شده، این محصول از صفحه نمایشی 10 اینچی با وضوح 2K بهره برده و از یک باتری فوق العاده نیز در آن استفاده شده است. پردازنده 8 هسته‌ای اسنپدراگون 810 نیز ویژگی دیگر و هیجان انگیز این تبلت خواهد بود.

از سوی دیگر M4 Aqua اسمارت فونی میان رده است. هر دو محصول جدید سونی همراه با اندروید 5.0 به بازار عرضه می‌شوند. هنوز به طور قطعی معلوم نشده است که سونی برنامه‌ای برای رونمایی رسمی از جدیدترین عضو خانواده Z یعنی اسمارت فون Z4 در این مراسم دارد یا خیر. به نظر می‌رسد که سونی برنامه هایی برای سورپرایز کردن هوادارانش داشته باشد. با اینکه تنها یک روز به شروع این مراسم باقی مانده است، اما بازار داغ این شایعات و اخبار رسمی و غیر رسمی هنوز داغ داغ است.

And-this-is-probably-the-Xperia-Z4-Tablet. Sony-water-resistant-Xperias--MWC-2015-02 This-seems-to-be-the-Xperia-M4-Aqua.

6 در مورد “سونی: یک دستگاه ضد آب دیگر در MWC معرفی خواهد شد”

  1. عجب تبلتی میشه . چه نمایشگری. تبلت ضد اب دیگه خیلی رویاییه. کی زیر بارون وبگردی می کنه یا مثلا تو استخر فیلم میبینه.هر چند داشتن گجت همه چی تموم خیلی خوبه و به ادم انرژی مثبت میده

      1. خیلی خوبه که انقد اطلاعات داری اما از کجای صحبت من برداشت کردی که من نمیدونم تبلت z2 و z3 قابلیت ضد ابی دارن؟! فک کنم الان تنها کسی که نمیدونه سری زد کلهم ضد ابن خواجه حافظ شیرازی باشه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH