هفت دلیل برای خرید بلیت هواپیما از علی‌بابا

aliibaba

قدرت انتخاب

علی‌بابا اولین وب‌سایتی است که امکان خرید کاملا آنلاین بلیت تمام پروازهای داخلی، شامل بلیت‌های سیستمی ایران ایر، آسمان، ماهان، آتا، ایرتور، نفت، کاسپین، قشم‌ایر و بلیت‌های چارتری تابان، معراج و کیش ایر را در کنار هم فراهم کرده است. تنها با وارد کردن زمان و مسیر سفر، می‌توانید تمام پروازهای موجود را با اطلاعات کامل در کنار هم مشاهده کرده و مناسب‌ترین آن‌ها را انتخاب نمایید.

خرید آسان

فرآیند خرید بلیت در سایت علی‌بابا بسیار آسان است. فاصله شما از تصمیم به سفر تا خرید بلیت، تنها چند کلیک و وارد کردن اطلاعاتِ لازم است. با کمک علی‌بابا، می‌توانید بهترین خرید را بدون نیاز به کمک یا راهنمایی متخصصان سفر و آژانس‌های هواپیمایی داشته باشید.

صرفه‌جویی در زمان

با استفاده از سایت علی‌بابا، دیگر نیازی ندارید که برای خرید بلیت از پشت میز کار خود بلند شوید. دریافت فوری اطلاعات کامل در کنار هم و امکان مرتب کردن آن‌ها بر اساس نیازتان، به شما این امکان را می‌دهد که در کم‌ترین زمان ممکن، پرواز خود را انتخاب کرده و بلیت را بخرید.

خرید ارزان

تنها با یک جستجو، ارزان‌ترین پرواز موجود در تاریخ مورد نظرتان را پیدا می‌کنید.

دسترسی شبانه‌روزی

وب‌سایت علی‌بابا در تمام ساعات شبانه‌روز در دسترس مسافران است. در هر لحظه‌ای که تصمیم به سفر بگیرید، می‌توانید بلیت خود را تهیه کنید و نیازی نیست تا فرا رسیدن ساعات اداری و پایان تعطیلات منتظر بمانید.

استرداد آنلاین

امکان کنسل کردن آنلاین بلیت، به‌خصوص در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل، جریمه‌ی کنسلی شما را تا مقدار قابل توجهی کاهش خواهد داد.

پشتیبانی

متخصصان سفر در علی‌بابا، همیشه آماده‌اند تا پاسخ‌گوی سوالات شما باشند. پشتیبانی شبانه‌روزی علی‌بابا، همیشه آماده‌ی خدمت‌رسانی بهتر به مسافران است.

شما هم با پیوستن به خانواده‌ی بزرگ مشتریان علی‌بابا، خریدی راحت و بی‌دغدغه را تجربه کرده و از مزیت‌های فروشگاه کاملاً آنلاین بلیت هواپیما بهره‌مند شوید.

5 در مورد “هفت دلیل برای خرید بلیت هواپیما از علی‌بابا”

  1. من از سایتشون خرید کردم، اما در مرحله اخر گفتن که پرداخت انلاین خرابه و پول یکساعت دیگه برمیگرده به حسابت(که البته هنوز پس از یک روز برنگشته). اگر بلیت میخوای باید کارت به کارت کنی!
    حالا من موندم‌و پولی که از حسابم رفته و بلیتی که دستم نیست!
    مجبور شدم برم آژانس و ازونجا بخرم در نهایت!

  2. خیلی خوبه این سایتشون… قیمت بلیطای چارتری کمتر از سیستمیش هست و میصرفه ادم با هواپیما بره سفر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH