ویندوز 10 در اسمارت فون‌ها تاکنون توسط 60 هزار کاربر تست شده است!

اوایل این ماه میلادی بود که کمپانی مایکروسافت نسخه جدید سیستم عامل خود را با نام ویندوز 10 از طریق برنامه insiders برای اسمارت فون‌های ویندوزی به‌صورت آزمایشی منتشر کرد. سیستم عامل جدید تغییرات زیادی را نسبت به گذشته داشت و در آن صفحه تنظیمات و‌ رابط کاربری بهبود یافته و دوباره طراحی شدند و علاوه بر این شاهد اپلیکیشن‌های زیاد و جدیدی بودیم.

windows-10-for-phones

حال یک منبع معتبر گزارش داده است که در مدت انتشار این نسخه برای دستگاه‌های لومیا، این سیستم عامل 60.000 بار دانلود و نصب شده است که چندان هم عدد بزرگ و دهن پر کنی نیست. البته می‌توان دلیل این امر را پشتیبانی چند اسمارت فون خاص از این سیستم عامل بیان کرد؛ زیرا که فعلا تنها چند مدل از سری دستگاه‌های لومیا هستند که می‌توانند به ویندوز 10 به‌روز شوند و مایکروسافت اغلب دستگاه‌ها را پوشش نمی‌دهد. برای مثال اسمارت فونی نظیر لومیا 930 فعلا از ویندوز 10 بی‌بهره است!

مایکروسافت فعلا تمام تمرکز خود را در ویندوز 10 به دستگاه‌های میان‌رده و پایین‌رده گذاشته است و تاکنونی هیچ پرچم‌داری مزه ویندوز 10 را نچشیده است اما انتظار می‌رود با انتشار این نسخه برای دستگاه‌های پرچم‌دار تعداد دانلود و نصب این نسخه افزایش چشمگیری داشته باشد.

نظر شما در خصوص ویندوز 10 چیست؟ آیا اسمارت فون‌های مایکروسافت با این نسخه جدید می‌توانند رقابت نزدیکی با اندرویدی‌ها داشته باشند؟

5 در مورد “ویندوز 10 در اسمارت فون‌ها تاکنون توسط 60 هزار کاربر تست شده است!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH