یک میان رده خمیده از سوی ال‌جی معرفی شد!

همان‌طور که به خاطر دارید هفته گذشته کمپانی ال‌جی از 4 محصول میان رده خود پرده برداشت که قرار است با نام های Magna, spirit, Leon و Joy وارد بازار شود.

به نظر می‌رسد مدل اسپیریت اولی محصولی باشد که از این سری وارد بازار می‌شود. این محصول که هم‌اکنون در کشور تایوان قابل تهیه است با قیمت مناسب 160 دلار کار خود را شروع کرده است!

اسپیریت همانند سه برادر دیگرش از اندروید 5.0 بهره برده و در رابط کاربری اش از نرم افزارهای اختصاصی ال‌جی نظیر Knock code و Galance View نیز بهره می‌برد.

این گوشی از صفحه نمایشی 4.7 اینچی از نوع IPS و وضوح HD بهره می‌برد که به گفته خود ال‌جی یکی از برترین محصولاتش تا کنون است. این دستگاه که از شبکه LTE نیز پشتیبانی می‌کند از دوربینی 8 مگا پیکسلی در پشت و 1 مگا پیکسلی در جلو بهره می‌برد. پردازنده چهار هسته‌ای و 64 بیتی اسنپدراگون 410 به همراه یک گیگابایت رم و 8 گیگ حافظه داخلی (با قابلیت افزایش) از مشخصات سخت افزاری این محصول میان رده کره‌ای است. همچنان ال‌جی از یک باتری 2100 میلی آمپری بر روی اسپیریت استفاده کرده است. همان‌طور که در تصاویر زیر می‌بینید این محصول از طراحی خاص ال‌جی بهره برده و کلیدهایش تماما به پشت گوشی انتقال یافته است. اگر کمی به دیزاین این محصول دقت کنید، حالت نیمه خمیده آن را خواهید دید! موضوعی که هیچ اشاره‌ای به آن نشده است. به نظر شما این یک کار تبلیغاتی است یا واقعا با یک میان رده خمیده روبرو هستیم؟!

آیا این محصولات میان رده، شروعی خوبی برای ال‌جی خواهند بود؟!

 The-LG-Spirit---black-and-gold-versions-(1) The-LG-Spirit---black-and-gold-versions-(2) The-LG-Spirit---black-and-gold-versions-(3) The-LG-Spirit---black-and-gold-versions-(4) The-LG-Spirit---black-and-gold-versions

9 در مورد “یک میان رده خمیده از سوی ال‌جی معرفی شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH