اولین مچ‌بند ورزشی اچ‌تی‌سی به نام Grip رسما معرفی شد

htc-liveblog-1-24

کنگره جهانی موبایل 2015 رسما از امروز در شهر بارسلونای اسپانیا آغاز شده و کنفرانس خبری اچ‌تی‌سی دقایقی پیش به پایان رسید.

این کمپانی تایوانی در نشست خبری خود از سه محصول جدید شامل پرچمدار گوشی‌های این شرکت در سال جاری میلادی، یعنی گوشی قدرتمند One M9، مچ‌بند ورزشی گریپ و هدست واقعیت مجازی Vive رونمایی کرد. ما در این قسمت قصد داریم به معرفی مچ‌بند ورزشی گریپ بپردازیم.

سرانجام با معرفی Grip، انتظارات برای معرفی رسمی اولین ابزار پوشیدنی اچ‌تی‌سی به پایان رسید. اما این محصول پوشیدنی یک ساعت هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اندروید Wear نیست و در عوض تایوانی‌های تصمیم گرفته‌اند تا از یک مچ‌بند ورزشی مجهز به GPS رونمایی کنند. این گجت اولین همکاری مشترک اچ‌تی‌سی و Under Armour به شمار می‌رود که سیستم UA Record این شرکت در ثبت مسیر پیموده شده و دیگر قابلیت‌های ورزشی کاربرد دارد.

مچ‌بند گریپ به یک نمایشگر منحنی، طراحی مشکی رنگ مات و بند رنگی مجهز شده است که نشان می‌دهد شباهت‌های زیادی با FuelBand2 کمپانی نایکی و مچ‌بند مایکروسافت دارد. اچ‌تی‌سی برای گریپ از 5 سنسور استفاده کرده است. یکی از این سنسورها جی‌پی‌اس است که همواره معضل بزرگی برای دوندگان به شمار می‌رود. حالت multi-sport می‌تواند چندین فعالیت مختلف از دویدن تا دوچرخه‌سواری را بررسی کند. به گفته مدیر عامل اچ‌تی‌سی‌ پیتر چو، این مچ‌بند می‌تواند همانند چند مربی حرفه‌ای شما را آموزش دهد.

مچ‌بند گریپ اچ‌تی‌سی دارای طراحی بسیار زیبا همراه با یک رابط کاربری ساده و مدرن است که باعث می‌شود هر کسی مجذوب آن شده و هر ورزشکاری بتواند با آن کار کند. نظر شما درباره مچ‌بند ورزشی Grip اچ‌تی‌سی چیست؟

7 در مورد “اولین مچ‌بند ورزشی اچ‌تی‌سی به نام Grip رسما معرفی شد”

  1. قیمتشو اعلام نکردن؟ الکی مثلا من خریدارم 😉
    زیبا بودنش که زیباس باید ببینیم کارکردش چطوره.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH