بها و تاریخ عرضه اچ‌تی‌سی One M9 مشخص شد

htc-one-m9-5

همواره یکی از جذاب‌ترین اخباری که بعد از معرفی هر کدام از پرچمداران کمپانی‌های بزرگ منتظر شنیدن آن هستیم به قیمت و تاریخ عرضه این محصول مربوط می‌شود.

سرانجام پس از شایعات و اخبار ضد و نقیض فراوان گوشی قدرتمند One M9 اچ‌تی‌سی به عنوان پرچمدار جدید این شرکت تایوانی در سال 2015 معرفی شد. این دستگاه که در جریان MWC 2015 رونمایی شد، همچنان از طراحی یکپارچه و منحصر به فرد نسل‌های قبلی خود بهره می‌برد این بار یک بدنه فلزی دو رنگ نیز مطابق پیش‌بینی‌های قبلی به خط تولید جدید اضافه شده است. اچ‌تی‌سی در گذشته نیز گوشی‌های زیبایی معرفی کرده بود که حس خوبی را به شما منتقل می کردن و وان ام9 از این قاعده مستثنی نیست.

One M9 اچ‌تی‌سی به زودی در همین ماه جاری میلادی با قیمت متفاوت بسته به بازار و اپراتورهای مختلف عرضه خواهد شد، ولی احتمال می‌دهیم قیمت این پرچمدار طبق معمول به صورت آنلاک بیش از 600 دلار و تحت قرارداد اپراتور 200 دلار باشد. در واقع، قیمت خرده‌فروش این دستگاه در فروشگاه آنلاین BestBuy براساس نسخه AT&T فاش شده است. به نظر می‌رسد گوشی وان ام9 با توجه به قیمت 649.99 دلاری خود از دیگر پرچمداران فاصله زیادی نگرفته است. با این وجود برچسب قیمتی 200 دلاری آن برای یک دستگاه تحت قرارداد کاملا معقول است.

7 در مورد “بها و تاریخ عرضه اچ‌تی‌سی One M9 مشخص شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH