تماشا کنید: دوربین گلکسی S6 با وضوح 4K چه عملکردی دارد؟

کمپانی سامسونگ روز گذشته پرچم‌دار جدید خود را با نام گلکسی S6 معرفی کرد که تغییرات ظاهری زیادی نسبت به گذشته داشت و سخت افزار آن نیز بهبود‌هایی داشته است. یکی از بخش‌های که این محصول در آن تغییر چندانی نداشته دوربین است که همانند نسخه قبلی 16.0 مگاپیکسلی بوده ولی در سایر اعداد و ارقام بهبود‌هایی داشته است.

galaxy-s6-1

اکنون دوربین این اسمارت فون می‌تواند ویدیو‌هایی با وضوح تصویر 4K را ثبت کند که پیشرفت خوبی برای سامسونگ محسوب می‌شود و در این مقاله نیز تصمیم داریم تا با تماشای ویدیو‌های ثبت شده توسط این اسمارت فون قدرت و توانایی آن را به چالش بکشیم. پس همراه ما باشید تا به تماشای این ویدیوها بنشینیم.

اگرچه این ویدیو‌هایی که تماشا کردیم کیفیت اصلی نبودند و در انتقال از یوتیوب به آپارت دچار افت‌هایی شده‌اند اما می‌توان از طریق آن‌ها به توانایی دوربین گلکسی S6 پی برد. نظر شما در خصوص دوربین این محصول و توانایی‌های آن چیست؟

12 در مورد “تماشا کنید: دوربین گلکسی S6 با وضوح 4K چه عملکردی دارد؟”

  1. بزرگ جان فعلا که بازارای مهم جهان از دست دادین. کسی نگفت دوربین سامسونگ بده ولی اصلا این کار درستی نیست که به رقیب تیکه بندازه.حالا چه اپل چه سامسونگ. منم سهام داره اپل نیستم. هر شرکتی بهتر کار کنه از اون برند استفاده می کنم

  2. من fhd با نرخ 60 فریم رو ترجیح میدم. هرچند z3 بصورت نامحدود فیلمبرداری 4k انجام میده ولی من زیاد مشتاق نیستم فعلا از این قابلیت استفاده کنم.

    1. طرفداران اپل چقدر این حافظه هاشون ضعیفه همش بخاطر شست و شوهای مغزی هستا.
      کوچولوجان یعنی واقعا بیاد نمی اوری که چقدر اپل به گوگل و اندروید و سامی در کنفرانسهاش تیکه میندازه و مقایسه میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟همون دوربین s5و نوت4 کاملا ایفون6 را محو و نابود کردن اگر خاستی تا با لینک برات ثابت کنم.گذشت اون زمان که اپل پیشتاز بود.

    2. چی بگم طرفدارای متعصب خشک اپل میرن از توی سایت اپل پیام نمایش میزارن از قدیم گفتن اسمارتفون آن است که مشتری ببوید نه که باغبان سیب دهنی بگوید شما برو به همیین حرفا دلتو خوش کن و فکر کن گوشی داری من طرفدار سامی نیستم اینو گفتم که بدونی تعصبی رو مارکی ندارم برند فقط حرفه و اپل وقتی اپل بود که استیو جابز بود و 4S بی نظیر و سامسونگ گلکسی اس 2 که خنگ میکرد نه الان اپل مرد باز شما برید بخرید تا اپل پولدار بشه خودتونم خسته میشید از طرفداری بی خودی حقیقت تلخه و ازش نمیشه فرار کرد

  3. حسین باقری

    به نظر من که 4K فعلا کاربردی نیس…

    مگه چند نفر اینطور نمایشگرایی دارن ؟

    بهتر بود رو اپشنهایی مث فیلم برداری 720p 480fps که مطمئنا از عهده پردازنده ش برمیاد تمرکز میکرد !!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH