دومین روز نمایشگاه جهانی موبایل در آی‌تی‌رسان چگونه گذشت؟

دیروز در این ساعات بود که جمع بندی اولین روز نمایشگاه جهانی موبایل را تقدیم حضورتان کردیم و یک روز داغ تکنولوژی را در کنار شما و برای شما به‌صورت بومی شده پوشش دادیم. امروز نیز نمایشگاه جهانی موبایل در شهر بارسلونا ادامه داشت و در دومین روز خود رویداد‌های زیادی را به چشم دید اما هیجان هیچ کدام به اندازه اولین روز و پرچم‌داران دیروز نبود.

MWC_2015-itresan

شروع رسمی امروز با کنفرانس رسمی مایکروسافت و سونی آغاز شد و این شرکت‌ها از چند محصول جدید خود پرده برداشتند و بعد از آن نیز کمپانی‌های کوچک و بزرگ توانستند سهمی از اخبار حوزه تکنولوژی داشته باشند. با نزدیک شدن به ساعات پایانی امروز و دومین روز از کنفرانس جهانی موبایل همانند روز گذشته تصمیم داریم تا جمع بندی اخبار منتشر شده امروز را در اختیار شما کاربران قرار دهیم. در طول امروز نیز نویسندگان آی‌تی‌رسان سعی کردند تا اغلب رویداد‌ها را پوشش دهند. پس سخن را کوتاه می‌کنیم و به سوی جمع بندی و مقالات منتشر شده می‌رویم.

دیروز با مقایسه‌ای جنجالی بین آخرین پرچم‌داران کمپانی‌های مختلف شروع شد که شاهد رقابتی تنگاتنگ در بین آن‌ها بودیم. برای اطلاع از کم و کیف این رقابت ادامه خبر را در لینک زیر دنبال کنید:

مقایسه گلکسی S6، اکسپریا Z3، وان M9، ال‌جی G3 و آی‌فون 6: کدام برتر است؟

XPERIA-Z4-TABLET-1

مدتی بعد کمپانی سونی دست بکار شد و زیبا روی جدید خود را با نام اکسپریا Z4 تبلت معرفی کرد و مشخصات خارق العاده آن را به رخ رقیبان کشید. لینک زیر می‌تواند پلی باشد بین شما و این محصول خوش ساخت:

اکسپریا Z4 تبلت معرفی شد، نازک‌تر از همیشه!

محصول جدید سونی تنها تبلت این شرکت نبود و این کمپانی ژاپنی در زمینه اسمارت فون نیز حرفی برای گفتن داشت. در طول این مراسم اکسپریا M4 Aqua معرفی شد که در واقع نسخه به‌روز شده M2 Aqua بود. برای آشنایی بیشتر با این محصول به لینک زیر بروید:

میان‌‌رده قدرتمند سونی معرفی شد، با اکسپریا M4 Aqua آشنا شوید!

گویا سامسونگ و مایکروسافت نیز به توافقاتی رسیده‌اند و ماحصل آن سه اپلیکیشن این شرکت بر روی گلکسی S6 شده است.

حضور رسمی سه برنامه از مایکروسافت در گلکسی S6!

gsmarena_001 (7)

دیروز بعد از معرفی پرچم‌دار جدید سامسونگ اخبار در این خصوص نیز به‌صورت صعودی افزایش پیدا کردند و در خبر زیر می‌توانید تصاویر ثبت شده توسط گلکسی S6 را مشاهده کنید.

نخستین عکس‌های گرفته شده توسط گلکسی S6 را ببینید

سامسونگ دیروز یک نسخه خمیده از پرچم‌دار خود را نیز معرفی کرد که می‌توانید قدرت و عملکرد آن را به چالش بکشید:

نتایج بنچمارک گلکسی S6 اج را ببینید!

کارت‌های حافظه یکی از ابزار‌های هستند که روزانه از آن‌ها استفاده می‌کنیم و برای کار‌های روزانه نیز عملکرد کافی را دارند اما امروز SanDisk پا را فراتر گذاشت و یک کارت حافظه 200 گیگابایتی را در جریان نمایشگاه جهانی موبایل معرفی کرد.

SanDisk اولین کارت حافظه 200 گیگابایتی را معرفی کرد!

با معرفی محصولات جدید سونی تیزر تبلیغاتی آن‌ها نیز منتشر شد که جالب‌ترین آن‌ها مربوط به اکسپریا M4 Aqua بود. توصیه کنیم که این تیزر تبلیغاتی را از دست ندهید:

تیزر تبلیغاتی محصولات جدید سونی را تماشا کنید!

Microsoft-Lumia-640-(1)

اکنون می‌رسیم به مایکروسافت، کمپانی‌ای که پولش را به رخ نوکیا کشید و توانست صاحبش شود و امروز محصولات جدید خود را معرفی کرد، برای آشنا با این محصولات از طریق لینک‌های زیر وارد عمل شوید:

مایکروسافت میان‌رده جدید خود را معرفی کرد، با لومیا 640 آشنا شوید!

بزرگی که درونی کوچک دارد، لومیا 640XL معرفی شد!

یکی از عجیب‌ترین‌های امروز کیبوردی از سوی مایکروسافت بود که امکان تا کردن آن وجود دارد و از طریق بلوتوث می‌‌تواند به دستگاه‌های مختلف متصل شده و مورد استفاده قرار بگیرد.

مایکروسافت معرفی کرد: کیبوردی که تا می‌شود! [به‌روز شد]

iran-stand2

یکی از اخباری که امروز با شنیدن آن خوشحال شدیم حضور غرفه‌ای از کشورمان ایران در کنفرانس جهانی موبایل بود.

گزارشی از غرفه تلفن همراه ایران در کنگره جهانی موبایل MWC 2015

علاوه بر این امروز یک خبر خوب دیگر را نیز از سوی کمپانی مایکروسافت شنیدیم که می‌توانید در لینک زیر آن را مطالعه کنید:

مایکروسافت خبر خوب می‌دهد، یک پرچمدار در راه است!

sony-m2-aqua-vs-m4-aqua

غواصی یک شغل و تفریح جالب است که گویا برای اسمارت فون‌ها نیز خوش‌آیند بوده است. شما می‌توانید از طریق جدول مشخصات اختصاصی آی‌تی‌رسان شناگر جدید سونی را با برادرش مقایسه کنید:

مقایسه سونی اکسپریا M4 Aqua با M2 Aqua: دو غواص هنرمند!

با وجود اینکه جدیدترین محصولات در حال حاضر از پردازنده اسنپ دراگون 810 استفاده می‌کنند و تاکنون کمتر شاهد اسنپ دراگون 815 بر روی محصولات مختلف بودیم، کمپانی کوآلکام امروز از پردازنده جدید خود با نام اسنپ دراگون 820 رونمایی کرد:

کوالکام از چیپست اسنپدراگون 820 با پردازنده کایرو پرده برداشت

همانند شایعات و انتظارات سامسونگ سنسور اثر انگشت را در پرچم‌دار جدیدش تغییر داده و با این اقدام سامسونگ عملکرد این سنسور بسیار بهبود یافته است.

عملکرد سنسور اثر انگشت در گلکسی S6 چگونه است؟

tab-s-vs-z4

با کمک دانشنامه جدید آی‌تی‌رسان نمایندگانی از سوی سونی و سامسونگ را در کنار یکدیگر قرار دادیم تا بتوانیم با کمک آن بهترین تبلت 10 اینچی را انتخاب کنیم، شما کدام یک را بر می‌گزینید؟

مقایسه سونی اکسپریا تب Z4 با سامسونگ گلکسی تب S 10.5: برترین 10 اینچی را بیابید!

پایان بخش مقالات امروز ما نیز به سامسونگ و پرچم‌دارش اختصاص داشت که عملکرد دوربین آن در فیلم برداری 4K را به جالش می‌کشید.

تماشا کنید: دوربین گلکسی S6 با وضوح 4K چه عملکردی دارد؟

همان طور که مشاهده و مطالعه کردید امروز نیز همانند روز گذشته اخبار زیادی را در خصوص نمایشگاه جهانی موبایل پوشش دادیم که هر کدام ورقی از آرشیو بزرگ آی‌تی‌رسان بودند. با وجود اینکه دومین روز از نمایشگاه جهانی موبایل نیز به پایان رسید اما MWC فعلا زنده است و در طول چند روز آتی نیز برقرار خواهد بود. پس همچنان همراه ما باشید.

6 در مورد “دومین روز نمایشگاه جهانی موبایل در آی‌تی‌رسان چگونه گذشت؟”

    1. نه از اولم سونی گفته بود که توی این نمایشگاه گوشی زد 4 را معرفی نمیکنه.
      این دفعه تصمیم گرفته بلایی که سر زد 2 با معرفی زودهنگام زد3 آورد سر زد3 نیاره. که به نظر من فکر خوبی بوده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH