قابلیت پیشرفته جست و جوی عکس در رابط کاربری Sense 7

در این روزها که فناوری روز به روز پیشرفت کرده و بشر دوران مدرنی را طی می‌کند؛ اکثر افراد دوربینی را در جیب خود داشته و روزانه ممکن است ده‌ها عکس شخصی را با آن ثبت کند. اگر کاربری 3 عکس در روز ثبت کند، در پایان ماه با صد عکسی روبروست که با موضوعات مختلفی ثبت شده و ممکن است گشتن در میان آن‌ها کمی سخت باشد.

بر اساس موضوعات این عکس‌ها، ممکن است کاربر اقدام به ذخیره این تصاویر در حافظه داخلی اسمارت فون، در حافظه ابری، شبکه‌های اجتماعی یا هرجایی بنماید. با توجه به تعداد بالای این عکس‌های ذخیره شده، امکان فراموشی محل ذخیره شده، گم شدن عکس و یا هر اتفاقی ممکن است.

htc-one-m9-announce-fullbleed1

Htc نیاز این دوران مدرن را درک و سعی نموده است تا نرم افزار گالری خود را تا حد ممکن بهبود دهد. سعی این کمپانی تایوانی، به خلق رابط کاربری Sense 7 منجر شده است و HTC One M9 به عنوان اولین پرچم‌دار میزبان آن بوده است. یکی از ویژگی‌های جدید نرم افزار گالری M9 این است که به ما کمک می‌کند تا عکس‌های گم شده خود را در میان انبوه فضاهای در اختیار داشته به راحتی پیدا کنیم.

این نرم افزار تنها تصاویر ذخیره شده در حافظه داخلی اسمارت فون را به شما نشان نمی‌دهد و تصاویری که در فضای ابری و شبکه‌های اجتماعی نیز ذخیره کرده‌اید نشان داده می‌شود.

قابلیت جست و جوی پیشرفته این نرم افزار، به شما اجازه می‌دهد تا تصاویر مورد نظر خود را بر اساس تاریخ ثبت عکس، محل ثبت، نوع پسوند، آلبوم فیلتر کنید. اگر هیچ کدام از این فیلترها به شما کمک نکرد، می‌توانید تصاویر مورد نظر را بر اساس ویژگی‌های دیگری چون صورت افراد جست و جو کنید.

6 در مورد “قابلیت پیشرفته جست و جوی عکس در رابط کاربری Sense 7”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH